انتخاب فرماندار جدید بسیار نزدیک دنبال شد و رقابت بسیار پایاپای دنبال می‌شد. از سویی چارلی برد‌استاک را داشتیم که وارث شرکت اسلحه‌سازی بزرگی است و باور داشت که می‌تواند از تجربه‌ی تجاری خود به‌منظور اداره‌ی ایالات و صادرات محصولات موجود استفاده کند. رقیب او که اندرو مک‌کینلی نام دارد، قاضی اعظم شهر است که با برنامه‌ای علیه فساد و برچینی تجارت خلاف‌کاران، پا به میدان انتخابات گذاشت.

سرور «روز نو» (New Day) که به‌تازگی تأسیس‌شده، وقایع جدی‌تری را دنبال می‌کند. مهم‌ترین سمت این سرور به فرماندار تعلق دارد که توانایی تعیین قوانین جدید و تغییر ویژگی‌های فعلی آن را دارد. این سرور دقیقاً مانند دولت فدرال آمریکا اداره می‌شود و قوانین جدید باید از زیردست نمایندگان مخصوصی عبور کنند و تک به تک آنها بررسی شوند. انتخابات امسال اما به جنجال کشیده شد و نامزدها اتهامات مهمی را علیه هم مطرح کردند و در آخر، کار به اعتراض جلوی شهرداری و اداره‌ی پلیس شهر سن‌آندریاس کشیده شد.

  • تاریخ عرضه‌ی GTA 5 برای PS5 و Xbox Series مشخص شد

کاربران سرور رول‌پلی «روز نو» دقیقاً به دنبال چنین جنجال‌هایی می‌گردند و به همین دلیل عضو آن شده‌اند. اعتراض و ورود به ساختمان شهرداری باعث ناراحتی کمیته‌ی برگزاری انتخابات شد و «چارلی برداستاک» به دلیل اغتشاش دستگیر شد. یکی از بازیکنان سرور به نام «ترویس ری»، صحنه‌ی دستگیری این نامزد سرمایه‌دار را در روز انتخابات منتشر کرد و باعث ایجاد جنجال تازه‌ای میان کاربران شد. کنفرانس خبری پلیس شهر و اعلام دستگیری برداستاک با فریادهای عدالت‌خواهانه طرفداران وی همراه شد و وضعیت سرور در بدترین حالت ممکن قرار گرفت.

رول‌پلی GTA

برداستاک در کنفرانس خبری پس از برگزاری انتخابات!

طرفداران این نامزد انتخاباتی از اپ توییتر موجود در سرور استفاده کردند و هشتگ‌های جالبی مانند «برداستاک را آزاد کنید» به راه انداختند. از سوی دیگر تئوری توطئه هم به راه افتاد و عده‌ی زیادی باور داشتند که رقیب برداستاک، به نام «اندرو مک‌کینلی»، در پشت‌صحنه‌ی ماجرا قرار دارد و او باعث‌ و بانی تمام جنجال‌هاست. کنفرانس خبری بالاخره به نتیجه می‌رسد و مشخص می‌شود که همسر سابق برداستاک از وی به دلیل قاچاق مواد مخدر شکایت کرده است. آقای برداستاک بعدها در دادگاه تمامی این اتهامات را رد کرد اما شایعات و گمانه‌زنی‌ها همچنان برقرار بود.

  • گرافیک GTA 5 با هوش مصنوعی به طور باور نکردنی واقع‌گرایانه شد

اگر از بیرون ماجرا به داستان نگاه کنیم، ممکن است فکر کنیم که تمامی این واقعه مانند یک فیلم پلیسی هالیوودی برنامه‌ریزی‌شده اما واقعیت آن است که تمامی این اتفاقات بدون برنامه‌ریزی خاصی رخ داد و این نشان داد که سرورهای رول‌پلی بازی GTA یک‌گوشه از زندگی واقعی را به تصویر می‌کشند. مک‌کینلی، رقیب برداستاک در مورد کمپین انتخاباتی و اتهامات وارده می‌گوید: «من واقعاً خالصانه برای این انتخابات جنگیدم و هیچ ارتباطی با قضیه‌ی برداستاک و شایعات موجود ندارم.»

انتخبات GTA

هجوع معترضان به شهرداری باعث وارد شدن خسارت به ساختمان اصلی شد

اولین انتخابات ایالتی رول‌پلی بازی GTA به اتمام رسیده و مک‌کینلی با کسب اکثریت آرا، به‌عنوان فرماندار جدید انتخاب‌ شده است. در سوی دیگر برداستاک هم مشتریان تازه‌ای برای کسب‌وکار خود پیدا کرده و اوقات خوشی را در بازی جی‌تی‌ای آنلاین می‌گذراند. تمامی این وقایع، شباهت زیادی به انتخابات آمریکا و حمله‌ی طرفداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره دارد و این داستان بار دیگر نشان داد که سرورهای رول‌پلی بازی جی‌تی‌ای، مفرح‌ترین اوقات را برای کاربرانش می‌سازد. خوشبختانه انتخابات به اتمام رسیده و صلح و صفا به شهر برگشته است. باید ببینیم انتخابات بعدی به چه شکل خواهد بود.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اولین انتخابات فرماندار در GTA Online به جنجال کشیده شد! اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala