این روزها بازی بتل رویال استودیوی سنگاپوری گارنا حسابی می‌تازد و با وجود این که غول‌های بزرگی مانند فورتنایت و پابجی در این حوزه فعالیت می‌کنند، توانسته خود را جا بیاندازد و حتی در برخی موارد از آن‌ها جلو بزند. جدیدترین رکورد این بازی هم در رسیدن به یک میلیارد دانلود از فروشگاه گوگل پلی است.

یک میلیارد دانلود از فروشگاه گوگل پلی عددی بسیار بزرگ است. تا پیش از این، تنها بازی‌های Candy Crush و Subway Surfers به این رکورد دست پیدا کرده بودند و حالا فری فایر هم با دست‌یابی به این موفقیت نام خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی ثبت کرده. این عدد تنها مربوط به تعداد دانلود‌های نسخه‌ی اندرویدی این بازی است و یقینا تعداد قابل‌توجهی از بازی‌کنان پلتفرم آی‌او‌اس هم این بازی را دانلود کرده‌اند.

بازی Free Fire

به مناسبت این موفقیت عظیم، سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که در ماه میلادی بعدی (ماه آگوست) یک رویداد ویژه درون این بازی برگزار خواهد شد. این رویداد هم‌زمان با این که به جهت یک میلیاردی شدن بازی فری فایر برگزار می‌شود، چهار سالگی این بازی را جشن می‌گیرد.

بازی فری فایر اعداد و ارقام بزرگی را به یدک می‌کشد. چند وقت پیش تعداد بازی‌کنان فعال روزانه‌ی این بازی از مرز صد میلیون نفر گذشتند و از سمت دیگر، سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که درآمد بازی فری فایر در دو سال اول عرضه‌ی آن به یک میلیارد دلار رسیده بود. با وجود این که بیش‌تر بازی‌کنان این بازی هندی هستند، بازی‌کنان زیادی از سر تا سر جهان به تجربه‌ی فری فایر مشغول هستند. برای مثال مدتی پیش اعلام شد که سود این بازی از بازی‌کنان آمریکایی در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ بیش‌تر از صد میلیون دلار بوده.

  • کریستیانو رونالدو به بازی Free Fire می‌آید

سازندگان بازی فری فایر هم چپ و راست رویدادهای مختلف در این بازی برگزار می‌کنند تا بازی‌کنان بیش‌تری جذب شوند. رویدادهای بزرگی که در یکی از آن‌ها حتی کریستیانو رونالدو هم وارد بازی شد. در کنار رویدادهای تبلیغاتی، مسابقات مختلفی هم برای این بازی برگزار می‌شوند و علاوه بر تعداد شرکت‌کنندگان بالا، تماشاچی‌های پرتعدادی هم دارند.

بازی فری فایر را می‌توانید همین حالا به طور رایگان برای پلتفرم‌ها اندروید و آی‌او‌اس دانلود کنید. چهار سال از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد و سازندگان این بازی در این مدت به رکوردهای زیادی دست پیدا کرده‌اند. البته سازندگان بازی پابجی اخیرا یک نسخه‌ی اختصاصی کشور هند که اکثر مخاطبان بازی فری فایر در آن ساکن هستند عرضه کرده‌اند. باید ببینیم آیا بازی پابجی اختصاصی هند به سلطنت فری فایر پایان می‌دهد یا خیر.

منبع: PocketGamer.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته رکورد تاریخی Free Fire؛ یک میلیارد دانلود در گوگل پلی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala