در کنار این خبر استودیو جدید الکترونیک آرتز در شهر سیاتل نیز توسط مارکوس لتو (Marcus Lehto) مدیریت خواهد شد. همینطور اینکه مدیر ارشد شرکت دایس نیز از آن جدا شده و به جای آن ربکا کوتاز (Rebecka Coutaz) خواهد آمد.

در خبر منتشر شده به طور رسمی اعلام نشد که شرکت Ripple Effect و استودیو واقع در سیاتل یک بازی مجزا از بتلفیلد خواهند ساخت، یا یک بسته الحاقی برای بتلفیلد ۲۰۴۲. تنها نکته‌ای که در خبر گفته شد این بود که تمام محتوای تولید شده در دنیای بتلفیلد خواهد بود.

بتلفیلد 2042

بتلفیلد ۲۰۴۲ با وجود نقشه‌های بزرگ پتانسیل بسیار خوبی برای افزودن محتوا دارد.

Ripple Effect در ابتدا به عنوان شعبه لوس آنجلس شرکت دایس شناخته می‌شد. تنها یک مدت کوتاه قبل از عرضه بتلفیلد ۲۰۴۲ نام این استودیو تغییر کرد. به این معنا که باعث شد دیگر به عنوان یکی از شاخه‌های دایس شناخته نشود. همین مورد باعث خواهد شد که آزادی عمل این استودیو بسیار بالا باشد و هرچیزی را تولید کند.

طبق اخبار جدید، لِتو در استودیوی سیاتل مسئول گسترش داستان‌سرایی و طراحی کرکتر داخل سری بازی بتلفیلد است. این موارد را ما در آینده در بتلفیلد ۲۰۴۲ شاهد خواهیم بود. به گونه‌ای که در قالب یک محتوای اضافه برای این بازی عرضه خواهد شد. اینطور که به نظر می‌رسد وظیفه استودیوی لتو با ایجاد داستان برای اپراتورهای بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ آغاز خواهد شد. در آینده نیز قرار است کاری بزرگتر انجام دهند. برای مثال ساخت یک بازی کاملاً جا با داستانی قوی و شخصیت پردازی بسیار خوب که می‌تواند برای شهرت این استودیو نیز بسیار خوب باشد.

اینکه بخواهیم بگوییم لتو تنها در بخش طراحی محتوای جدید برای بتلفیلد ۲۰۴۲ کار خواهد کرد کمی عجیب به نظر می‌رسد. به دلیل اینکه لتو دارای سابقه بسیار خوبی در دنیای بازی‌های ویدئویی است به همین علت احتمالش بسیار کم است که او را تنها محدود به داستان زمینه‌ای بکنند.

پس به همین علت اگر محتوایی به بتلفیلد ۲۰۴۲ شود، از طرف استودیوی سوئدی، دایس، خواهد بود. تنها تغییر ایجاد شده رهبر جدید آن است. گابریلسون (Gabrielson) که قرار است از این شرکت جدا شود، در توییتی گفته:

کار با تیم دایس برای من خاطرات بسیار زیبایی را بوجود آورده است. من یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های زندگی‌ام را گرفته‌ام که از دایس و الکترونیک آرتز جدا شوم.

جایگزینی زمپلا به عنوان رهبر تیم بتلفیلد و جدایی گابریلسون هیچ ارتباطی با وضعیت بازی در استیم نداشته است. زمپلا در حال حاضر مسئولیت‌های زیادی مثل مدیریت تیم Apex Legends یا تیم Jedi: Fallen Order را بر عهده دارد که هر دو عناوین بسیار بزرگی هستند. جدایی گابریلسون نیز یک تصمیم ناگهانی نبوده است. به دلیل اینکه جایگزین او به سرعت انتخاب شد.

مدیر کل جدید دایس به نام ربکا کوتاز قبلاً مسئول شعبه فرانسه یوبی‌سافت بوده است. او در ساخت بازی استیپ، دیویژن و تعدادی اساسینز کرید نقش مهمی داشته است. گابریلسون نیز تا وقتی شرایط شرکت به حالت عادی بازگردد از شرکت جدا نخواهد شد.

بتلفیلد 2042

اپراتورهای موجود در بتلفیلد داستان خاصی ندارند. به همین دلیل ایجاد یک داستان زمینه‌ای برای آن‌ها می‌تواند به بازی کمک زیادی کند.

بتلفیلد ۲۰۴۲ چندی پیش یک آپدیت بسیار بزرگ دریافت کرد تا مشکلات بازی تا حدی برطرف بشوند. همینطور اینکه آیتم‌های جدید به بخش پورتال نیز اضافه شد.

مجموعه بتلفیلد یکی از مهم‌ترین بازی‌های سبک اول شخص شوتر هستند. عرضه بتلفیلد ۲۰۴۲ اصلاً شروع خوبی برای این بازی نداشت اما دایس تجربه‌ای مانند این را داشته است. بتلفیلد ۴ نیز در ابتدای عرضه مشکلات زیادی داشت اما بعد از مدتی دایس این مشکلات را حل کرده و بتلفیلد ۴ به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین تبدیل شد. به همین علت باید صبر کرد و دید که دایس در آینده چه خواهد کرد و با رهبری جدید مسیر بتلفیلد چگونه خواهد بود.

منبع: PCgamer.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته سری بازی‌های بتلفیلد به خالق تایتان‌فال سپرده شد؛ آیا بازی درست می‌شود؟ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala