بازی هک اند اسلش استودیو دم‌باستر (Dambuster) با نام Dead ISland 2، به بزرگترین عرضه در تاریخ PLAION و دیپ سیلور (Deep Silver) تبدیل شده است. کمپانی امبریسر (Embracer) در گزارش مالی سه‌ ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۳، اعلام کرد که بازی Dead Island 2 بیش از دو میلیون نسخه فروخته است. با این رکورد، […]

بازی Dead ISland 2 به رکورد فروش ۲ میلیون نسخه‌ای رسید

امیرحسین رنجبر
۴ خرداد ۱۴۰۲ - 16:35
بازی

بازی هک اند اسلش استودیو دم‌باستر (Dambuster) با نام Dead ISland 2، به بزرگترین عرضه در تاریخ PLAION و دیپ سیلور (Deep Silver) تبدیل شده است.

کمپانی امبریسر (Embracer) در گزارش مالی سه‌ ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۳، اعلام کرد که بازی Dead Island 2 بیش از دو میلیون نسخه فروخته است. با این رکورد، این عنوان به بزرگترین عرضه در تاریخ PLAION و دیپ سیلور از نظر فروش واحدی در طول یک هفته تبدیل شد.

مدیر عامل شرکت، لارس وینگفورز (Lars Wingefors)، اظهار داشت:

خوشحالم که بگویم این بازی به فروش دو میلیون واحدی رسیده است. تماشای اینکه زمان دادن به [دم‌باستر] برای پرداختن به بازی نتیجه داده است، لذت بخش است.

این عنوان هک اند اسلش مورد انتظار، در ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ منتشر شد و طی سه روز، به فروش یک میلیون نسخه‌ای رسید. این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۴ توسط یک استودیو کاملا متفاوت روبه‌رو شد. در سال ۲۰۱۵، وظیفه ساخت بازی به سومو دیجیتال (Sumo Digital) متحول شد. در سال ۲۰۱۹، استودیو دم‌باستر به عنوان آخرین استودیو وظیفه ساخت بازی را برعهده گرفت.

بازی Dead Island 2 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اکس و اس و PC در دسترس است. این بازی قرار است دو DLC داستانی دریافت کند که به عنوان بخشی از Expansion Pass، دشمنان، سلاح‌ها و موارد جدیدی را به این عنوان اضافه می‌کنند. در ضمن برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

PC ، Playstation ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Dambuster, Dead Island, Dead Island 2, Deep Silver, Embracer Group, PLAION

منبع متن: gamefa