بسته الحاقی بازی Forspoken یعنی In Tanta We Trust به تازگی منتشر شده و به نظر می‌رسد که با اثری طرف هستیم که کمی نسبت به بازی اصلی پیشرفت داشته است. داستان بسته الحاقی In Tanta We Trust پس از اتفاقات بازی Forspoken رخ می‌دهد. Frey توانسته صلح را به Athia بازگرداند، اما تاثیرات Break […]

نقدها و نمرات Forspoken: In Tanta We Trust منتشر شدند

آرش بوالحسنی
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22:02
نقدها

بسته الحاقی بازی Forspoken یعنی In Tanta We Trust به تازگی منتشر شده و به نظر می‌رسد که با اثری طرف هستیم که کمی نسبت به بازی اصلی پیشرفت داشته است.

داستان بسته الحاقی In Tanta We Trust پس از اتفاقات بازی Forspoken رخ می‌دهد. Frey توانسته صلح را به Athia بازگرداند، اما تاثیرات Break هم‌چنان باقی مانده‌اند. در حالی که Frey به دنبال آزاد کردن این سرزمین از این فساد است، او صدای مرموزی را می‌شنود. دنبال کردن این صدا او را به مکانی می‌برد که هرگز انتظارش را نداشت: گذشته. او به Purge of the Rheddig، نبرد مشهوری که Athia را نابود کرد، رفته است. Frey هم‌چنین در این بسته الحاقی حقیقت تلخی را در مورد خود یاد خواهد گرفت. با کمک Tanta Cinta و طیفی از توانایی‌های جادویی جدید، او باید حقیقت را در مورد این رویدادها یاد بگیرد.

۸.۵/۱۰ – ?But Why Tho

در حالی که Forspoken: In Tanta We Trust ممکن است برای بسیاری دیر فرا رسیده باشد، اما این بسته الحاقی پتانسیل توسعه‌دهنده را به هنگام رشد مهارت‌ها و آشنایی بیشتر با جهانی که خلق کرده‌اند نشان می‌دهد.

GamingTrend 8.5/10

Forspoken: In Tanta We Trust تغییر جذابی را روی یک سیستم مبارزات از قبل عالی اعمال می‌کند. این بسته الحاقی از نظر اندازه کوچک است، اما به همین سبب ارزش وقت شما را دارد. داستان بازی چیز جدیدی نیست، اما با نویسندگی بسیار بهتر پتانسیل زیادی را برای دنباله بازی نشان می‌دهد.

GamingBolt 8/10

بسته الحاقی داستانی Forspoken تلاش صادقانه‌ای در پاسخ به انتقادات بازی اصلی به هنگام عرضه آن هستند.

Push Square 6/10

In Tanta We Trust یک بسته الحاقی است که از بازی اصلی خود بهتر ظاهر می‌شود، اما این مهم بیشتر به این خاطر است که این بسته الحاقی المان‌های جهان باز خسته‌کننده Forspoken را حذف می‌کند. این بسته الحاقی بیشتر روی مبارزات تمرکز می‌کند، منطقه باز جدیدی که در این بسته الحاقی وجود دارد در واقع نسخه کوچک‌تری از جهان بازی اصلی است که به معنای رسیدن زودتر شما به اکشن است. In Tanta We Trust نسخه بهتری از Forspoken است.

Noisy Pixel 4/10

Forspoken: In Tanta We Trust یک تجربه ناامیدکننده است که به اندازه کافی محتوا در زمینه گیم‌پلی، شخصیت یا داستان ندارد که وجود خود را توجیه کند. در بهترین حالت من کمی از المان‌های جدید مبارزات و برخی از گفت و گوهای بین Frey و Cinta لذت بردم. پس از پخش تیتراژ پایانی ذره‌ای بیشتر از قبل به جهان Athia اهمیت نمی‌دادم.

PlayStation 5 ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Forspoken, Forspoken: In Tanta We Trust, Luminous Productions, Square Enix

منبع متن: gamefa