سرانجام یکی از مورد انتظارترین عناوین مبارزه‌ای چندین سال اخیر یعنی Street Fighter 6 پا به بازار گذاشته است و امروز قصد داریم به نقد و بررسی این اثر بپردازیم. ژانر مبارزه‌ای همیشه یکی از جذاب‌ترین ژانرهای گیمینگ برای من محسوب می‌شد و ساعات فراوانی را در عناوین مختلف آن گذرانده‌ام. برخی از این عناوین […]

نقد و بررسی بازی Street Fighter 6؛ هادوووکن!

آرمان زرمهر
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 14:27
نقد

سرانجام یکی از مورد انتظارترین عناوین مبارزه‌ای چندین سال اخیر یعنی Street Fighter 6 پا به بازار گذاشته است و امروز قصد داریم به نقد و بررسی این اثر بپردازیم.

ژانر مبارزه‌ای همیشه یکی از جذاب‌ترین ژانرهای گیمینگ برای من محسوب می‌شد و ساعات فراوانی را در عناوین مختلف آن گذرانده‌ام. برخی از این عناوین با استانداردهای دوران خود و برخی از آن‌ها حتی با استانداردهای امروزی نیز بسیار انعطاف‌پذیر هستند و تجربه‌ای بسیار عمیق را ارائه می‌دهند. همین انعطاف‌پذیری و عمق بالا جزو اساسی‌ترین خصوصیات یک اثر مبارزه‌ای مطلوب محسوب می‌شود که می‌تواند برای سالیان سال تجربه‌ای سرگرم‌کننده و روان را به مخاطبان خود ارائه دهد.

کپکام طی چندین سال اخیر به بهترین شکل توانایی‌ خود در ساخت آثار با کیفیت را نشان داده و نسخه ششم Street Fighter 6 نیز آخرین دست‌پخت این کمپانی در این راستا است. این اثر نه تنها از آن انعطاف پذیری و عمق بسیار مطلوب ذکر شده برخوردار است، بلکه به نوبه‌ خود ژانر بازی‌های مبارزه‌ای را چندین قدم به سمت جلو حرکت می‌دهد و تجربه‌ای به شدت جذاب و سرگرم‌کننده را پدید می‌آورد.

گردش در سراسر دنیا و ترسیم رویای مبارزه

PC ، Playstation ، Xbox ، بازی ویدیویی ، مقالات بازی ، نقد و بررسی بازی
Capcom, Street Fighter 6

منبع متن: gamefa