استودیوی جنوید اینترتینمنت (Genvid Entertainment)، توسعه‌دهنده عنوان Silent Hill: Ascension، به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از این بازی به اشتراک گذاشته است. با توجه به اینکه عناوین Silent Hill f، Silent Hill: Townfall، و Silent Hill 2 Remake در دست توسعه قرار دارند، طرفداران این مجموعه منتظر انتشار بازی‌های ذکر شده هستند. اما پروژه دیگری که […]

جزئیات جدیدی از بازی Silent Hill: Ascension منتشر شدند

محسن رضوی فر
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 11:27
جزئیات

استودیوی جنوید اینترتینمنت (Genvid Entertainment)، توسعه‌دهنده عنوان Silent Hill: Ascension، به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از این بازی به اشتراک گذاشته است.

با توجه به اینکه عناوین Silent Hill f، Silent Hill: Townfall، و Silent Hill 2 Remake در دست توسعه قرار دارند، طرفداران این مجموعه منتظر انتشار بازی‌های ذکر شده هستند. اما پروژه دیگری که شرکت کونامی (Konami) به عنوان بخشی از احیای سری Silent Hill نمایش داده، عنوان Silent Hill: Ascension است که یک مجموعه تعاملی ریل تایم استریم محور محسوب می‌شود که قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود.

جیکن ناووک (Jakon Navok)، مدیرعامل استودیوی جنوید اینترتینمنت، اخیراً با انتشار پستی در صفحه‌ی توییتر خود به ارائه‌ی اطلاعاتی جدید از بازی Silent Hill: Ascension پرداخته است. وی تایید کرد که هر استریم این سری به تصمیمات بازیکنان/بینندگان بستگی دارد که بر داستان تأثیر می‌گذارد. در نتیجه، با برنامه‌ریزی برای استریم «a bit before»، این سری آماده استریم خواهد بود.

به گفته‌ی آقای ناووک، افرادی که یک بار در روز وارد Silent Hill: Ascension می‌شوند، می‌توانند «هر تصمیمی را که در دسترس است، برای ۲۴ ساعت آینده ببینند.» همچنین برخی از موارد بسیار مهم نیز از قبل نشان داده می‌شوند. تصمیم‌گیری‌ها در درجه اول توسط بینندگان/بازیکنان به صورت همزمان از طریق QTEها گرفته می‌شود. با این حال افرادی که نمی‌توانند هر روز وارد سیستم شوند نیز قادر خواهند بود با شرکت در معماهای اجتماعی که می‌توانند با سرعت خود شما بازی کنند، بر نتیجه داستان تأثیر بگذارند. در همین حال، همه استریم‌های قبلی نیز بایگانی می‌شوند و اگر استریم قبلی را از دست داده باشید، می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این توسعه‌دهنده همچنین تایید کرد که فصل‌های کوچک what if در Silent Hill: Ascension پس از اتمام اولین استریم مجموعه ارائه خواهند شد. در این فصل‌ها، تصمیمات جامعه برای اجرای اصلی که به عنوان معیار در نظر گرفته می‌شود ،مسدود شده و مخاطب می‌تواند تصمیمات متفاوتی برای باز کردن نتایج متفاوت اتخاذ کند.

انتظار می‌رود بازی Silent Hill: Ascension در اواخر سال ۲۰۲۳ ارائه شود. با این حال تاریخ دقیق انتشار این اثر هنوز مشخص نشده است.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Genvid Entertainment, Konami, Silent Hill: Ascension

منبع متن: gamefa