شرکت کپکام (Capcom) به‌تازگی جدیدترین آمار فروش بازی‌های Monster Hunter Rise و Monster Hunter World را به اشتراک گذاشته است. بر این اساس، فروش عنوان Monster Hunter Rise تاکنون از مرز ۱۲.۷ میلیون نسخه عبور کرده و بازی Monster Hunter World که فروش آن تا پایان سال گذشته به ۱۸.۶ میلیون نسخه رسیده بود، تا […]

فروش Monster Hunter Rise از ۱۲.۷ میلیون نسخه عبور کرد؛ فروش ۱۸.۸ میلیون نسخه‌ای Monster Hunter World

محسن رضوی فر
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 19:52
فروش

شرکت کپکام (Capcom) به‌تازگی جدیدترین آمار فروش بازی‌های Monster Hunter Rise و Monster Hunter World را به اشتراک گذاشته است.

بر این اساس، فروش عنوان Monster Hunter Rise تاکنون از مرز ۱۲.۷ میلیون نسخه عبور کرده و بازی Monster Hunter World که فروش آن تا پایان سال گذشته به ۱۸.۶ میلیون نسخه رسیده بود، تا پایان مارس ۲۰۲۳ به ۱۸.۸ میلیون نسخه رسیده است.

همچنین طبق اعلام کپکام، در حال حاضر فروش بسته‌های الحاقی‌ Monster Hunter World: Iceborne و Monster Hunter Rise: Sunbreak به ترتیب ۱۰.۲ میلیون و ۵.۴ میلیون نسخه رسیده‌اند.

به نظر می‌رسد انتشار بازی اکشن نقش‌آفرینی Monster Hunter Rise و بسته الحاقی آن در ماه‌های اخیر برای کنسول‌های پلی‌ استیشن و ایکس‌ باکس احتمالاً به افزایش فروش آن کمک کرده است. این بازی در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دسترس قرار دارد.

Nintendo Switch ، PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Capcom, Monster Hunter Rise, بازی Monster Hunter World

منبع متن: gamefa