در تازه‌ترین تصویر منتشر شده از فیلم Oppenheimer شاهد اشاره به انفجار بزرگ هستیم.

تصویر جدیدی از فیلم Oppenheimer منتشر شد

ایلیا عسگری
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 13:00
تصویر

در تازه‌ترین تصویر منتشر شده از فیلم Oppenheimer شاهد اشاره به انفجار بزرگ هستیم.

در ماه آینده شاهد بازگشت کریستوفر نولان به سینما با فیلم بیوگرافی، حماسی و مورد انتظار Oppenheimer (اوپنهایمر) خواهیم بود که در نظر دارد تا سینماگران را با به تصویر کشیدن سکانس انفجار بمب اتم خود شگفت‌زده نماید. اثری که حول محور ساخت هولناک‌ترین سلاح ساخته شده به دست بشر و پیامدهای آن جریان دارد.

یکی از نکاتی که تاکنون حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته، بهره‌گیری کریستوفر نولان از انفجاری واقعی در مقیاسی بسیار بزرگ می‌باشد که توسط دوربین‌های آی‌مکس فیلم‌برداری شده تا مخاطبین در هنگام تماشای آن حس واقعی از انفجار بمب آتم را دریافت نمایند. سکانسی که تاکنون در هیچ یک از تریلرها به نمایش درنیامده و حال نیز در تصویر جدیدی که از Oppenheimer منتشر شده، شاهد اشاره به این انفجار بزرگ هستیم.

در ادامه می‌توانید به مشاهده این تصویر بپردازید.

تصویر

کیلین مورفی در این فیلم ایفای نقش جی رابرت اوپنهایمر را بر عهده دارد. فیزیکدانی که به عنوان مخترع نخستین بمب اتم در جهان شناخته می‌شود؛ سلاحی هولناک و نابودگر که می‌تواند نابودی بشریت را به همراه داشته باشد و ما شاهد سفر پر فراز و نشیب وی برای ساخت این بمب هستیم که به وقایعی غیرمنتظره و جذاب منتهی خواهد شد.

فیلم Oppenheimer که از بازیگران مطرح هالیوود همچون رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، امیلی بلانت و مت دیمون بهره می‌برد، در تاریخ ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، تصاویر فیلم و سریال ، فیلم و سریال
Oppenheimer, سینما, فیلم‌

منبع متن: gamefa