به تازگی تصاویر جدیدی از اثر مورد انتظار زک اسنایدر به نام Rebel Moon و پشت صحنه‌ی آن منتشر شده است. زمانی که زک اسنایدر اولین بار کار بر روی فرنچایز جنگ ستارگان را آغاز کرد؛ هدفش خلق داستانی بود که حتی‌الأمکان از فضای سری اصلی دور باشد و بتواند با خلق شخصیت‌هایی جدید و […]

تصاویر جدیدی از فیلم Rebel Moon منتشر شد

علی جلیلی
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 17:00
تصاویر

به تازگی تصاویر جدیدی از اثر مورد انتظار زک اسنایدر به نام Rebel Moon و پشت صحنه‌ی آن منتشر شده است.

زمانی که زک اسنایدر اولین بار کار بر روی فرنچایز جنگ ستارگان را آغاز کرد؛ هدفش خلق داستانی بود که حتی‌الأمکان از فضای سری اصلی دور باشد و بتواند با خلق شخصیت‌هایی جدید و در اتمسفری متفاوت از سری اصلی، تجربه‌ی جدیدی از جنگ ستارگان را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد. با این حال، این پروژه هیچ‌گاه وارد مراحل تولید نشد و در ایده‌پردازی‌های اولیه متوقف شد.

با این حال به کمک نتفلیکس، زک اسنایدر موفق به پیاده‌سازی ایده‌هایش برای یک فیلم در ژانر اپرای فضایی شد و از خاکستر فیلم جنگ ستارگان زک اسنایدر، Rebel Moon (ماه سرکش) متولد شد.

فیلم Rebel Monn روایتگر داستان یک جنگجوی شجاع به نام کورا با بازی سوفیا بوتله است که قصد دارد تا مردم سیاره‌اش را از ظلم یک امپراطوری کهکشانی ستمگر برهاند؛ او برای موفقیت اهدافش، ابتدا باید ویژگی‌های جامعه و روابط خاص بین مردم سیاره‌اش را به خوبی بشناسد و درک کند و او که زمانی جزو صفوف ارتش امپراطوری بود؛ می‌داند که در صورت شکست، سرنوشتی تلخ، بی‌صبرانه انتظارش را می‌کشد

حل به تازگی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار و پشت صحنه‌هایش منتشر شده است که شما می‌توانید آن‌ها را در زیر تماشا کنید.

تصاویر

فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر و بر اساس فیلمنامه‌ای از زک اسنایدر، شی هتن و کرت جانستاد توسعه یافته است. از بازیگران این اثر می‌توان به سوفیا بوتله،چارلی هونام و ری فیشر اشاره کرد.

فیلم Rebel Moon در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲) در سرویس نتفلیکس در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، تصاویر فیلم و سریال ، فیلم و سریال
Charlie Hunnam, netflix, Rebel Moon, Sofia Boutella, Zack Snyder

منبع متن: gamefa