پلی‌استیشن استودیوز مستندی درباره هیدئو کوجیما را با همکاری کوجیما پروداکشنز در دست ساخت دارد. این کمپانی‌ها این خبر را با انتشار تریلر ۲ دقیقه‌ای در یوتیوب اطلاع رسانی کردند. این فیلم مستند قرار است مخاطبین را راهی سفر زندگی و ذهن خلاق و منحصر به فرد خالق برجسته بازی‌های ویدیویی جهان کند. شما عزیزان […]

پلی استیشن در حال ساخت مستندی از هیدئو کوجیما است

مینو فرجی
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 21:01
پلی

پلی‌استیشن استودیوز مستندی درباره هیدئو کوجیما را با همکاری کوجیما پروداکشنز در دست ساخت دارد.

این کمپانی‌ها این خبر را با انتشار تریلر ۲ دقیقه‌ای در یوتیوب اطلاع رسانی کردند. این فیلم مستند قرار است مخاطبین را راهی سفر زندگی و ذهن خلاق و منحصر به فرد خالق برجسته بازی‌های ویدیویی جهان کند.

شما عزیزان می‌توانید این تریلر را از قسمت زیر مشاهده کنید:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

پلی‌ استیشن قولِ فیلم جذابی را داده که نگاه نادری بر چگونگی تاسیس استودیو توسط کوجیما و پروژه‌های متعدد و خلاقانه وی داشته باشد.

این مستند صحنه‌هایی از زمان ساخت Death Stranding را نیز در بر خواهد داشت. اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود. مستند Hida Kojima: Connecting Worlds همکاری مشترک هنرمندان مشهوری همچون گی‌یرمو دل تورو، نیکلاس ویندینگ رفن، گریمز، جرج میلر، نورمن ریدس، وودکید و گروه موسیقی چرچز را به تصویر می‌کشد.

تاریخ پخش این مستند هنوز اعلام نشده اما طبق چیزی که در تریلر آمده به زودی منتشر می‌شود.

پیوستن کوجیما از کونامی به کوجیما پروداکشنز پر از فراز و نشیب بوده است. این جدایی را می‌توان به طلاق تشبیه کرد چون کمپانی کونامی تا جایی پیش رفت که کوجیما را بطور قانونی از شرکت در جوایز گیم سال ۲۰۱۵ محروم ساخت.

منبع: پلی استیشن لایف استایل

اخبار سینما ، تریلر فیلم ، تریلر، ویدیو و موسیقی ، فیلم و سریال
پلی استیشن, هیدئو کوجیما, هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)

منبع متن: gamefa