بازی جدید استودیوی Saber Interactive یعنی Warhammer 40K: Space Marine 2 قرار است در زمستان بعدی منتشر شود. به علاوه می‌توانید اکشن پر انرژی این بازی را در تریلر گیم‌پلی جدید آن مشاهده کنید. Warhammer 40K: Space Marine 2 از زمان معرفی حدود دو سال پیش در فهرست مورد انتظاترین بازی‌های افراد زیادی قرار داشته […]

Warhammer 40K: Space Marine 2 در زمستان منتشر خواهد شد + تریلر گیم‌پلی جدید

آرش بوالحسنی
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 23:51
Warhammer

بازی جدید استودیوی Saber Interactive یعنی Warhammer 40K: Space Marine 2 قرار است در زمستان بعدی منتشر شود. به علاوه می‌توانید اکشن پر انرژی این بازی را در تریلر گیم‌پلی جدید آن مشاهده کنید.

Warhammer 40K: Space Marine 2 از زمان معرفی حدود دو سال پیش در فهرست مورد انتظاترین بازی‌های افراد زیادی قرار داشته است. به تازگی در جریان رویداد Summer Game Fest توسعه‌دهنده این بازی یعنی Saber Interactive و ناشر آن یعنی Focus Entertainment تریلر دیگری را برای آن به نمایش گذاشتند. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دانلود ۷۲۰p
دانلود ۱۰۸۰p

همان‌طور که انتظار می‌رفت، Warhammer 40K: Space Marine 2 قرار است به صورت کامل از گیم‌پلی Co-op پشتیبانی کند. این تریلر هم بیشتر تمرکز خود را روی این جنبه از بازی گذاشته است. در حالی که بازیکنان قادر خواهند بود تا بخش داستانی بازی را به صورت کاملا تک‌نفره تجربه کنند، شما هم‌چنین گزینه بازی با دو بازیکن دیگر را هم خواهید داشت.

به علاوه یک پنجره عرضه دقیق‌تر برای بازی اعلام شده است. هر چند هنوز شاهد اعلام تاریخ عرضه دقیق بازی نیستیم. پیش از این گفته شده بود که Warhammer 40K: Space Marine 2 در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و حالا تایید شده که Space Marine 2 در زمستان امسال در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC در دست توسعه قرار دارد.

PC ، PlayStation 5 ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Focus Entertainment, Saber Interactive, Warhammer 40K: Space Marine 2

منبع متن: gamefa