در جریان مراسم سامر گیم فست ۲۰۲۳ (Summer Game Fest)، نخستین تریلر از گیمپلی بازی اخیر استودیوی رمدی (Remedy) یعنی Alan Wake 2 به نمایش در آمد. سم لیک (Sam Lake) و رمدی سرانجام از گیمپلی بازی مورد انتظار Alan Wake 2 رونمایی کردند. در این تریلر، ساگا اندرسون (Saga Anderson) سعی در دستگیری قاتلی […]

ویدیو: از گیمپلی بازی Alan Wake 2 رونمایی شد

امیرعلی قربان‌پور
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 00:16
ویدیو:

در جریان مراسم سامر گیم فست ۲۰۲۳ (Summer Game Fest)، نخستین تریلر از گیمپلی بازی اخیر استودیوی رمدی (Remedy) یعنی Alan Wake 2 به نمایش در آمد.

سم لیک (Sam Lake) و رمدی سرانجام از گیمپلی بازی مورد انتظار Alan Wake 2 رونمایی کردند. در این تریلر، ساگا اندرسون (Saga Anderson) سعی در دستگیری قاتلی فرقه‌ای دارد. آنطور که به نظر می‌رسد، عناصر ترس و بقا در این نسخه پررنگ‌تر از بازی نخست است.

تریلر منتشرشده در ادامه قابل مشاهده است:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

اندرسون دومین شخصیت قابل کنترل بازی است؛ یکی از مأمورین سازمان فدرال که در ابتدای داستان وظیفه دارد پرونده‌ی چند قتل آیینی را حل کند. پس از مدتی آلن و ساگا به یکدیگر بر می‌خورند. شما در ابتدای بازی کنترل ساگا را به دست می‌گیرید، اما پس از پیش‌برد بخشی از داستان، می‌توانید میان دو شخصیت یادشده انتخاب کنید.

بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۵ مهر ۱۴۰۲) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی ، تریلر، ویدیو و موسیقی
Alan Wake 2, Remedy, Summer Game Fest

منبع متن: gamefa