جیسون استاتهام- مشت‌زن کوسه. این عبارت چهار کلمه‌ای برای چراغ سبز نشان دادن استودیوها کافی است. این عبارت مثل این جملات است: مارهای توی هواپیما یا مارگو رابی، باربی سینما است. فیلم The Meg بسیار موفق عمل کرد و توانست ۵۳۰ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. فیلم اول براساس رمانی از استیو آلتن به […]

فیلم Meg 2 موجودات، حملات کوسه‌ و کمدی بیشتری خواهد داشت

مینو فرجی
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 14:00
فیلم

جیسون استاتهام- مشت‌زن کوسه. این عبارت چهار کلمه‌ای برای چراغ سبز نشان دادن استودیوها کافی است. این عبارت مثل این جملات است: مارهای توی هواپیما یا مارگو رابی، باربی سینما است.

فیلم The Meg بسیار موفق عمل کرد و توانست ۵۳۰ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. فیلم اول براساس رمانی از استیو آلتن به نام Meg: A Novel of Deep Terror محصول سال ۱۹۹۷ است. استاتهام در نقش جوناس تایلر، غواص غریق نجاتی است که با مگالودون، بزرگ‌ترین کوسه ماقبل تاریخ، رو در رو می‌شود.

کاریزمای طبیعی استاتهام برای موفقیت فیلم کافی بود اما منتقدین فیلم آن را به اندازه کافی سرگرم‌کننده ندانستند چیزی که لورنزو دی بوتاونتورا برای فیلم دوم روی آن تاکید دارد.

استاتهام برای Meg 2: The Trench ‌بازگشته است. استیو وینتروب در رابطه با فیلم دوم اینگونه گفته:

سری دوم جذابیتش را حفظ می‌کند. برای ساخت این فیلم، یاد گرفتیم کمدی بیشتری نسبت به فیلم اول اضافه کنیم. فکر می‌کنم این فیلم سرگرم‌کننده‌تر و فان خواهد بود. با این فیلم خواهید خندید. بیشتر حملات کوسه خواهید دید. ایده‌های مسخره زیادی را روی مخاطبین تست کرده‌ایم. بنظر می‌رسد این فیلم به اندازه سری اول مخاطبین را سرگرم خواهد کرد.

سوالی که باقی می‌ماند این است که چگونه MPAA به این افزایش تعداد حملات کوسه واکنش نشان می‌دهد؟
دی بوناونتورا گفته که زخمی نشدن و خونریزی زیاد برای فروش فیلم با رده سنی PG-13 کمک‌کننده است.

آن‌ها تا وقتی که زخمی شدن در فیلم بدون خونریزی شدید باشد، مشکلی ندارند. فکر می‌کنم این برای فیلم جالب است اما فیلم به خشونت و اکشن هم نیاز دارد. بنابراین بنظرم بهتر است فیلم Meg تعادل بین خشونت و شوخ طبعی را حفظ کند.

طبق گفته تهیه کننده فیلم، داستان‌های جالب زیادی برای گفتن وجود دارد و باید راه تازه‌ای برای روایت این داستان پیدا کرد.

فکر می‌کنم بزرگترین چالش ما پیدا کردن راهی برای کاوش دیگری زیر آب است. حسم به من می‌گوید نباید یک راه را چندبار رفت. اینبار باید کار متفاوتی انجام دهیم که مردم راحت حدس نزنند و شخصیت‌ها سورپرایز شوند.

برخلاف این حملات کوسه، شوخ طبعی و خون و خونریزی و زخمی شدن‌ها، سوال اصلی اینجاست که آیا استاتهام در این فیلم به کوسه مشت می‌زند؟

نه دقیقا اما شاید به این هم فکر کنیم. شاید روش خشونت‌آمیزتری را پیش بگیریم و او به یک کوسه لگد بزند.

فیلم Meg 2: The Trench به کارگردانی بن ویتلی ۴ اوت اکران می‌شود.

منبع: کولایدر

اخبار سینما ، فیلم و سریال
Jason Statham, Meg 2, Meg 2: The Trench

منبع متن: gamefa