در این نوشته نگاهی به تمام شخصیت‌های GTA 6 که شرکت Rockstar Games تاکنون درباره آن‌ها صحبت کرده می‌اندازیم و همچنین هر آنچه در موردشان می‌دانیم را بازگو می‌کنیم. بازی‌های Grand Theft Auto همیشه دارای شخصیت‌های باورنکردنی هستند و Grand Theft Auto 6 نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما تاکنون نگاهی بسیار مختصر به […]

تمام شخصیت‌های GTA 6 که تاکنون شناخته‌ایم

علیرضا محمدی
۰۹:۳۴ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
تمام شخصیت‌های GTA 6 که تاکنون شناخته‌ایم - گیمفا

در این نوشته نگاهی به تمام شخصیت‌های GTA 6 که شرکت Rockstar Games تاکنون درباره آن‌ها صحبت کرده می‌اندازیم و همچنین هر آنچه در موردشان می‌دانیم را بازگو می‌کنیم.

بازی‌های Grand Theft Auto همیشه دارای شخصیت‌های باورنکردنی هستند و Grand Theft Auto 6 نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما تاکنون نگاهی بسیار مختصر به شخصیت‌هایی که منتظر معرفی در Grand Theft Auto 6 هستند، داشته‌ایم و طرفداران قطعاً آنچه را که دیده‌ایم، دوست دارند. بنابراین اجازه دهید به فهرست کامل شخصیت‌هایی که تاکنون شناخته‌ایم بپردازیم:

در ادامه، لیستی از تمام شخصیت‌هایی که در حال حاضر برای Grand Theft Auto 6 تایید شده‌اند و آنچه در مورد آن‌ها می‌دانیم آورده شده است. به خاطر داشته باشید که در این مقاله به شخصیت‌های لو رفته نمی‌پردازیم. تمامی شخصیت‌های زیر به طور رسمی توسط شرکت Rockstar Games به نمایش گذاشته شده‌اند. با این حال، در صورت لزوم به نام فاش شده آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

لوسیا (Lucia)

Playstation ، PlayStation 5 ، Xbox ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، نوع پلتفرم
GTA 6, Rockstar Games, Take-Two Interactive

منبع متن: gamefa