طراح Horizon: آینده از آن بازی‌های تکنفره‌ی با کیفیت است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Game Spot اخیرا،  بحث‌های بسیاری پیرامون بازی‌های تک نفره صورت گرفته است. اینکه آیا اگر یک بازی قابلیت چند نفره بازی کردن را نداشته‌ باشد، می‌تواند بین بازی‌های دیگر دوام بیاورد؟ بر اساس گفته‌های طراح Horizon: Zero Dawn، تیم استویو، بازی‌های تک نفره از بین نخواهند رفت، حتی اگر به مشکل بربخورند.

Gamespot امروز با "تیم استوبو" صحبت کرد. او خاطر نشان کرد که برخی از بهترین بازی‌های 2017 با بالاترین امتیاز‌ها تک نفره بوده‌اند و آثاری مانند Horizon: Zero Dawn، The Legend of Zelda ،Breath of the Wild و Middle-earth: Shadow of War را نام برد.

استوبو توضیح داد: "Horizon ثابت می‌کند که آینده متعلق به بازی‌های تک نفره‌ی با کیفیت است. ما همیشه تلاش کرده‌ایم که کیفیت را برای بازیکنان به بیشترین حد ممکن برسانیم. شاید در صنعت و تجارت گیم تغییراتی رخ داده باشد اما در Guerrila ما فقط روی گفتن داستان‌های شگفت انگیز تمرکز می‌کنیم."

کاملا مشخص است که بازی‌های تک نفره هرگز از این سیاره محو نخواهند شد، اما آیا اگر بازی‌های آنلاینی مانند Destiny محبوب تر شوند، تک نفره‌ها کمیاب خواهند شد؟ اما استوبو به این قضیه اینگونه نگاه نمی‌کند.

"من فکر می‌کنم بهتر است به قضیه جور دیگری نگاه کنیم. بازی‌هایی مانند Destiny  بیشتر خواهند شد و جایگاه خود را خواهند داشت اما به بازی‌های تک نفره‌ی فوق العاده‌ای که همین امسال آمدند نگاه کنید؛ Horizon، Zelda، Shadow of War. تجربه‌های تک نفره‌ی زیادی در کنار بازی‌های آنلاین وجود دارند و این برای تنوع خوب است. این دو در کنار هم زندگی خواهند کرد"

نظر شما در مورد آینده ی بازی های تک نفره چیست؟ ضمنا می‌توانید تریلری کوتاه و زیبا از محیط‌های بازی Horizon: Zero Dawn - The Frozen Wilds که مدتی پیش منتشر شده بود را در ادامه تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD  - دانلود با کیفیت Full HD

منبع متن: pardisgame