البته در بیانیه‌ی کوتاه سخنگوی المپوس که در اختیار سایت Android Authority قرار گرفته آمده:«تنها بیانیه رسمی که می‌توانم از طرف ما در این مورد به شما ارائه دهم این است که از دیدگاه ما چیزی برای صحبت یا اعلام وجود ندارد.» همانطور که‌ می‌بینید در این بیانیه همچنان ابهاماتی وجود دارد و مثلا برخلاف محتوای گفت‌وگو با سایت Let’s Go Digital، در اینجا به طور مشخص همکاری با سامسونگ رد نشده است.

روی هم رفته حتی اگر هیچ نوع همکاری بین این دو شرکت وجود نداشته باشد، این موضوع به معنای عدم مذاکره برای آغاز همکاری نیست. همچنین شاید المپوس در حال مذاکره با یکی دیگر از سازندگان گوشی‌های هوشمند است. در کل بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند برای دوربین گوشی‌های خود به همکاری با دیگر شرکت‌ها علاقه دارند و در این زمینه می‌توانیم به نمونه‌های زیادی اشاره کنیم.

به عنوان مثال ویوو و زایس، وان‌پلاس و هاسلبلاد و در نهایت هواوی و لایکا برای دوربین موبایل سابقه‌ی همکاری با یکدیگر را دارند. سازندگان گوشی‌های هوشمند اغلب ادعا می‌کنند که در نتیجه‌ی این همکاری‌ها، دوربین گوشی‌های آن‌ها از پردازش بهتر، سخت‌افزار قدرتمندتر و امکانات بیشتر برخوردار می­‌شوند.

منبع: Android Authority

نوشته المپوس همکاری با سامسونگ بر سر دوربین‌های موبایل را تکذیب کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala