ضخامت بدنه‌ی این گوشی در حالت باز شده به ۵.۸ میلی‌متری می‌رسد و برای مقایسه باید بگوییم که ضخامت گلکسی زد فولد ۴ در این حالت ۶.۳ میلی‌متر است. در حالت بسته شده هم با ضخامت ۱۲.۸ میلی‌متری روبرو هستیم که نسبت به ضخامت ۱۵.۸ میلی‌متری زد فولد ۴ به طور محسوسی کمتر است. خوشبختانه به لطف استفاده از لولای بسیار باکیفیت، با چین‌خوردگی نمایشگر چندان محسوسی روبرو نیستیم و همین موضوع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیکسل فولد محسوب می‌شود.

پیکسل فولد

گوگل موفق شده برای بدنه‌ی این گوشی گواهی IPX8 را دریافت کند که به غیر از گوشی‌های تاشو سامسونگ، معمولا در دیگر گوشی‌های تاشو دیده نمی‌شود. از نظر مشخصه‌های سخت‌افزاری، این گوشی شباهت زیادی به پیکسل ۷ پرو دارد. این یعنی با چیپست تنسور G2 و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم روبرو هستیم و در کنار آن ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. باتری ۴۸۲۱ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی بر اساس ادعای گوگل می‌تواند بیش از ۱ روز دوام بیاورد.

برخلاف دیگر گوشی‌های جدید پیکسل، دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید ۱۰.۸ مگاپیکسلی و دوربین زوم ۱۰.۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۵ برابری تعبیه شده است. در بخش بیرونی یک دوربین سلفی ۹.۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود و در نمایشگر داخلی با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی روبرو هستیم. این گوشی صرفا در بازارهای آمریکا، بریتانیا، آلمان و ژاپن به فروش خواهد رسید.

پیکسل فولد

مدل پایه‌ی گوشی پیکسل فولد با قیمت ۱۸۰۰ دلار به دست کاربران می‌رسد و کاربران ساکن در کشورهای اشاره شده برای خرید مدل ۵۱۲ گیگابایتی باید ۱۹۱۹ دلار بپردازند.

  • گوگل پیکسل ۷a معرفی شد؛ دوربین فوق‌العاده در گوشی میان‌رده

منبع: ۹To5Google

نوشته گوگل از گوشی تاشو پیکسل فولد با قیمت ۱۸۰۰ دلار رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala