با توجه به اینکه هدست واقعیت ترکیبی اپل به زودی راهی بازار می‌شود، طبیعتا سایر شرکت‌ها هم در این زمینه تلاش‌های خود را دوچندان خواهند کرد تا از رقابت عقب نیفتند. در همین زمینه می‌توانیم به عینک‌های هوشمند TCL با نام‌های NXTWear S و S Plus که کارکرد مشابه عینک هوشمند AirVision M1 را ارائه می‌دهند.

عینک هوشمند AirVision M1

این عینک ایسوس، دارای اسپیکرهای داخلی است و از طریق کابل می‌تواند محتوا را نمایشگر خود انتقال دهد. یکی از امکانات جالب توجه عینک هوشمند AirVision M1، قرارگیری تاچ‌پد در دسته سمت چپ است تا بتوانید تنظیماتی را روی نمایشگر انجام دهید. همچنین می‌توانید نمایشگر مجازی را در یک مکان خاص ثابت نگه دارید.

بر اساس رندرهای منتشر شده از طرف ایسوس، باید بگوییم که از بدنه‌ی حجیمی بهره می‌برد. طبیعتا چنین عینکی قرار نیست جایگزین عینک‌های معمولی برای استفاده طولانی مدت شود اما از طرف دیگر باید بگوییم چنین گجت‌هایی باید جذابیت ظاهری داشته باشند تا کاربران برای استفاده از آن‌ها انگیزه‌ی بیشتری پیدا کنند.

ایسوس هنوز قیمت و تاریخ عرضه این گجت را اعلام نکرده ولی با توجه به قیمت ۳۹۹ دلاری عینک‌های هوشمند TCL، احتمالا ایسوس هم این محصول را با قیمت مشابهی راهی بازار خواهد کرد.

منبع: The Verge

نوشته ایسوس از عینک هوشمند AirVision M1 رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala