برای یادآوری باید بگوییم که سال گذشته لنوو برای لپ‌تاپ  Yoga Book 9i همین رویکرد را عملی کرد. ایسوس هم مانند لنوو به کاربران این حق انتخاب را می‌دهد که بین کیبورد مجازی در نمایشگر دوم یا کیبورد فیزیکی بلوتوثی دست به انتخاب بزنند. البته کیبورد بلوتوثی ایسوس، از ترک‌پد بهره می‌برد و بنابراین دیگر لازم نیست از ترک‌پد مجازی نمایشگر بهره ببرید.

لپ‌تاپ ایسوس

برای بهره‌گیری از لپ‌تاپ Zenbook Duo می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. روش اول، بهره‌گیری آن مانند لپ‌تاپ‌های معمولی است که در این حالت، کیبورد بر روی نمایشگر دوم قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید کیبورد را بر روی میز قرار دهید تا به طور همزمان به دو هر دو نمایشگر دسترسی داشته باشید. روش آخر هم کنار گذاشتن کیبورد و استفاده از نمایشگر دوم برای تایپ کردن و دیگر کارهای این‌چنینی است.

از نظر سخت‌افزاری، این لپ‌تاپ در بهترین حالت با پردازنده Intel Core Ultra 9 185H، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه SSD راهی بازار می‌شود. در ضمن نباید پشتیبانی از قلم استایلوس را فراموش کنیم. ایسوس در کنار این لپ‌تاپ، از چندین لپ‌تاپ دیگر هم رونمایی کرده است. لپ‌تاپ دو نمایشگره ایسوس با قیمت ۱۷۰۰ پوند (حدود ۲۱۶۱ دلار) راهی بازار بریتانیا می‌شود و هنوز قیمت دلاری آن اعلام نشده است.

منبع: The Verge

نوشته لپ‌تاپ جدید ایسوس از دو نمایشگر ۱۴ اینچی بهره می‌برد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala