گلکسی XCover 7

مشخصات گلکسی XCover 7

این گوشی جان‌سخت از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD استفاده می‌کند که دارای رزولوشن FHD+ است و حساسیت نمایشگر افزایش پیدا کرده تا حتی با دستکش‌هایی با حداکثر ضخامت ۲ میلی‌متر و همچنین در محیط‌های مرطوب بتوانید از آن استفاده کنید. سامسونگ نام چیپست به کار رفته در گوشی را اعلام نکرده و فقط گفته که یک تراشه ۶ نانومتری با پردازنده ۸ هسته‌ای محسوب می‌شود.

در پنل پشتی فقط یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیده می‌شود و بالای نمایشگر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. ظرفیت رم به ۶ گیگابایت می‌رسد و در کنار آن باید به حافظه ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کنیم. به لطف پشتیبانی از درگاه microSD، می‌توانید ظرفیت حافظه داخلی را افزایش دهید. در ضمن نباید پشتیبانی از جک هدفون را از قلم بیندازیم.

طبیعتا این گوشی از بدنه‌ی بادوامی بهره می‌برد و در کنار گواهی IP68، استاندارد MIL-STD-810H هم برای آن دریافت شده است. بر روی نمایشگر، شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس تعبیه شده تا در برابر ضربات دوام بالایی داشته باشد و در ضمن باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی هم قابل تعویض است. یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب گلکسی XCover 7 این است که بدون باتری و با برق مستقیم می‌توانید از آن استفاده کنید. بنابراین در شرایطی که می‌خواهید ساعات زیادی گوشی را به شارژر متصل نگه دارید، می‌توانید از این قابلیت بهره ببرید.

مشخصات گلکسی تب اکتیو ۵

گلکسی XCover 7

این تبلت جان‌سخت از نمایشگر ۸ اینچی LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. همچنین مانند گوشی جدید سامسونگ، حساسیت نمایشگر ارتقا یافته است. در پنل پشتی دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده و باید به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم.

برای خرید این تبلت می‌توانید بین دو مدل ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی دست به انتخاب بزنید. با توجه به گواهی IP68، یک تبلت کاملا ضدآب محسوب می‌شود که از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند. با توجه به دریافت استاندارد MIL-STD-810H0، در برابر ضربات دوام بالایی از خود نشان می‌دهد ولی بر روی نمایشگر، شیشه محافظ قدیمی گوریلا گلس ۵ قرار دارد. باتری استفاده شده ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که می‌توانید آن را تعویض کنید.

فروش این تبلت و گوشی به‌زودی آغاز می‌شود ولی سامسونگ قیمت این دو دستگاه را هنوز اعلام نکرده است.

  • ۶ دلیل برای خرید گلکسی A25 سامسونگ (و ۴ دلیل برای نخریدن)

منبع: GSMArena

نوشته سامسونگ از گوشی گلکسی XCover 7 و تبلت گلکسی تب اکتیو ۵ رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala