در طرف مقابل پوکو X6 پرو مدل ریبرند شده‌ی ردمی K70E به حساب می‌آید که از دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا استفاده می‌کند و البته به جای سرعت شارژ ۹۰ وات، با شارژ ۶۷ وات روبرو هستیم.

هر دو گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ هستند و رفرش‌ریت به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. حداکثر روشنایی این نمایشگر، ۱۸۰۰ نیت است. در حفره‌ی این نمایشگر، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده و در ضمن سنسور اثر انگشت هم زیر نمایشگر قرار دارد.

پوکو X6

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. مدل پرو با رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می‌شود ولی مدل استاندارد با MIUI 14 به دست کاربران می‌رسد. پوکو وعده داده که برای هر دو گوشی، سه سال آپدیت اصلی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی منتشر خواهد کرد.

انرژی مدل پرو از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و باتری مدل استاندارد ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که سرعت شارژ هر دو مدل ۶۷ وات است. مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی پوکو X6 با قیمت ۲۴۹ دلار راهی بازار جهانی می‌شود و برای خرید مدل پایه پوکو X6 پرو باید ۲۹۹ دلار بپردازید.

  • گلکسی A14 در مقابل ردمی ۱۳C؛ انتخابی سخت بین دو اقتصادی جذاب

منبع: GizmoChina

نوشته شیائومی از پوکو X6 و X6 پرو رونمایی کرد؛ قیمت پایه ۲۴۹ و ۲۹۹ دلار اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala