اول از همه باید به چیپست هلیو G99 اشاره کنیم که طبیعتا از اینترنت ۵G پشتیبانی نمی‌کند. این گوشی مجهز به رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ است که البته در آینده HyperOS را دریافت می‌کند. در کنار تراشه، با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روبرو هستیم. در پنل جلویی این گوشی، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی تعبیه شده که مبتنی بر پنل AMOLED است و رزولوشن آن FHD+ در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین گوریلا گلس ۵ وظیفه‌ی محافظت از این نمایشگر را بر عهده دارد.

مدل 4G پوکو M6 پرو

حسگر اثر انگشت این گوشی اقتصادی زیر نمایشگر تعبیه شده و در حفره‌ی نمایشگر با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روبرو هستیم. در پنل پشتی، می‌توانیم دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. دوربین اصلی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و فیلترهای جذابی برای فیلمبرداری با دوربین این گوشی وجود دارد تا برای اشتراک‌گذاری ویدیو‌ها در شبکه‌های اجتماعی، جذابیت بصری بیشتری پیدا کنند.

انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند. این یعنی کل فرایند شارژ در عرض ۴۴ دقیقه انجام می‌شود. خوشبختانه در بدنه، جک هدفون تعبیه شده تا به راحتی قادر به استفاده از هدفون‌های سیمی باشید.

مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی ۱۹۹ دلار قیمت دارد و مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۲۴۹ دلار به دست کاربران می‌رسد. بنابراین با توجه به مشخصاتی که ارائه می‌دهد، با گوشی بسیار خوش‌قیمت و به‌شدت جذابی روبرو هستیم.

  • شیائومی از پوکو X6 و X6 پرو رونمایی کرد؛ قیمت پایه ۲۴۹ و ۲۹۹ دلار

 

منبع: GSMArena

نوشته شیائومی از مدل ۴G پوکو M6 پرو با قیمت ۱۹۹ دلار رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala