طبق اعلام گوگل، نوآوری مهم‌ترین معیار برای انتخاب بهترین اپلیکیشن‌ها بوده است. در زمینه‌ی بازی‌ها هم ویژگی‌های جدید گیم‌پلی و روش‌های تازه‌ی تعامل با بازی مورد توجه قرار گرفته‌اند. بار دیگر اپلیکیشن‌های مختص مدیتیشن با استقبال داوران گوگل مواجه شده‌اند و در همین زمینه اپلیکیشن Balance به‌عنوان بهترین اپلیکیشن گوگل پلی در سال ۲۰۲۰ انتخاب شده است. بازی Pokemon Unite هم توانسته رتبه‌ی بهترین بازی این سال را از آن خود کند.

بازی Pokemon Unite

اپلیکیشن Moonly که با توجه به وضعیت ماه توصیه‌ها و راهنمای مختلفی را برای کاربران ارائه می‌دهد، اپلیکیشن LaughScape که با استفاده از کمدین‌ها تلاش می‌کند کاربران را به خنده بیندازد و Moonbeam که پادکست‌های متنوعی را به کاربران پیشنهاد می‌دهد، رتبه‌های برتر بخش اپلیکیشن‌های کمتر شناخته‌شده را کسب کرده‌اند.

همچنین با رای کاربران، اپلیکیشن استریمینگ Paramount Plus به عنوان بهترین اپلیکیشن این سال انتخاب شده و بازی Garena Free Fire Max هم بیشترین رای کاربران را دریافت کرده است. با کلیک بر روی این لینک می‌توانید لیست کامل بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوگل پلی در سال ۲۰۲۱ را مشاهده کنید.

  • ۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

منبع: GSM Arena

نوشته گوگل پلی بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala