سامانه پیام رسانسامانه ارسال پیامک متنی و پیام صوتی تبلیغاتی و انبوه پیام‌رسان:

برخی از امکانات سامانه اس ام اس پیام رسان:
- بدون هزينه اوليه؛ تنها هزينه پيامک ها را پرداخت می نمائيد!
- برگشت اعتبار پيامک های ارسال نشده
- اختصاص شماره رايگان جهت ارسال
- دريافت رايگان پيامک
- ارسال بر اساس پيش شماره تلفن همراه و کد پستی، سن و جنسيت، استان، شهر و منطقه و دکل مخابراتی و ...
- نظر سنجی پيامکی، مسابقات پيامکی، خدمات برنامه نويسان، ارسال دوره ايی و ده ها امکانات رايگان ديگر
- پشتیبانی 24 ساعته
به همراه امکان ويژه ارسال پيام صوتی به تمامی شماره های همراه و ثابت سراسر کشور

عضویت

یوجی ناکا (Yuji Naka)، یکی از خالقان بازی سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog)، به‌تازگی اعلام کرده است که تصمیم گرفته تا به دنیای بازی‌های مستقل قدم بگذارد. او حدود یک هفته پیش و در روز تولدش در نوشته‌ای توییتری ضمن اینکه تولد ۵۶ سالگی‌اش را جشن گرفت، اعلام کرد که قصد دارد به طراحی بازی بازگردد و می‌خواهد دوباره کد نویسی برای بازی را یاد بگیرد.

این پادکست در اصل در ماه آوریل منتشر شده بود اما به‌تازگی در یوتیوب هم بارگذاری شده است و همین باعث شده تا افراد بیشتری آن را ببینند. این خبر برای اولین بار توسط Alt/Char کشف شد.

در حالی که تا به حال هیچ سخنی درباره‌ی بازه‌ی زمانی احتمالی عرضه‌ی بازی گفته نشده است، توسعه‌دهندگان این اثر یعنی استودیوی هیمیمونت گیمز (Haemimont Games) اعلام کرده است که این مجموعه بازی محبوب قرار است به‌زودی به کامپیوترهای شخصی بازگردد. این استودیو سازنده‌ی قسمت‌های اخیر مجموعه بازی‌های Tropico هم بوده است.

چهار سال پیش بود که دقیقا روی همین وب‌سایت، خبر معرفی بایونتا ۳ را منتشر کردیم و از همان زمان تا ساعتی پیش، هیچ اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده بودند. نه چیزی از گیم‌پلی دیده بودیم و نه جمله‌ای درباره‌ی بازی گفته شده بود. در این میان «هیدکی کامیا» و دیگر اعضای استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز هر چند ماه یک بار مجبور بودند تا در مصاحبه‌های مختلف خود از پاسخ به سوال‌های متعدد درباره‌ی بایونتا ۳ سر باز بزنند. هیدکی کامیا چند سال تمام پشت سر هم به طرفداران از وضعیت مساعد بازی می‌گفت و به آن‌ها اطمینان می‌داد که مشکلی در توسعه‌ی آن وجود ندارد و نمایش بازی به دست تهیه‌کننده‌ی آن یعنی نینتندو صورت خواهد گرفت.

شخص «شیگرو میاموتو»، خالق مجموعه بازی‌های ماریو و زلدا بود که این خبر را اعلام کرد. او شخصا در رویداد «نینتندو دایرکت» حضور پیدا کرد تا ضمن اعلام تاریخ انتشار فیلم ماریو، همچنین کمی از وضعیت ساخت این فیلم و استودیوی سازنده‌ی آن بگوید. فیلم ماریو توسط استودیوی انیمیشن‌سازی «ایلومینیشن» (Illumination) ساخته می‌شود. در کارنامه‌ی کاری این استودیو، فیلم‌هایی مثل «من نفرت‌انگیز» (Despicable Me) و «بخوان» (Sing) به چشم می‌خورد؛ طوری که می‌توان گفت این استودیو کارنامه‌ای بسیار موفق در ساخت فیلم‌های پرفروش دارد.

بر اساس گفته‌های او، شما بازی را با کلک شناور ساده‌ای آغاز خواهید کرد، با این حال بعد از آن می‌توانید یک قایق کوچک ماهیگیری درست کنید که از طریق آن‌ می‌توانید درون بازی برای اولین بار در آب‌های آزاد کاوش کنید.

یکی از تحولات مهم این نسل از کنسول‌های خانگی، اضافه شدن حافظه‌ی داخلی اس‌اس‌دی (SSD) به آن‌ها بود. به‌ویژه شرکت سونی که به خاطر سرعت فوق‌العاده‌ی بالا اس‌اس‌دی کنسول پلی‌استیشن ۵ تمرکز بالایی روی این ویژگی انجام داد. با این حال، از آنجایی که اندازه‌ی حافظه‌ی داخلی این کنسول ۸۲۵ گیگابایت است و فقط چیزی حدود ۶۶۷ گیگابایت آن در اختیار مخاطب است، ممکن است در ادامه‌ی نسل به افزایش حافظه‌ی داخلی کنسول نیاز داشته باشید. هرچند، این موضوع به خود شما و مدیریت فضای حافظه‌ی کنسول بستگی دارد.

به‌تازگی شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) و استودیوی پرپل لامپ Purple Lamp)) بازی جدیدی با محوریت شخصیت محبوب باب اسفنجی معرفی کرده‌اند. این بازی که با نام کامل SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake عرضه خواهد شد، قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) عرضه شود. تاریخ انتشار بازی هنوز اعلام نشده است.