Harvest Moon: Light of Hope برای PC

کمپانی Natsume اقدام به انتشار بازی Harvest Moon: Light of Hope برای پلتفرم PC کرد. از این رو علاقه‌مندان به این سری‌بازی محبوب و سبک شبیه‌سازی زندگی واقعی و کشاورزی می‌توانند با مراجعه به شبکه Steam اقدام به دریافت جدیدترین نسخه از سری Harvest Moon بکنند.

بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، دارندگان PC هم‌اکنون قادر به انجام بازی Harvest Moon: Light of Hope هستند؛ این در حالی بوده که Switch و PS4 بازان جهت خرید هر دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی عنوان نام برده شده باید تا اوایل بهار 2018 منتظر بمانند.

به مناسبت عرضه نسخه PC بازی مذکور، کمپانی Natsume اقدام به انتشار تریلری جذاب و مهیج از گیم‌پلی بازی نموده است. در این تریلر می‌توان شاهد پیش‌نمایشی از آنچه که در طول یک روز در مکان‌هایی متنوع رخ می‌دهد، باشیم. آنطور که گفته شده ماجراجویی در این سرزمین جدید با شکسته شدن قایق شخصیت اصلی و پهلو گرفتن در ساحلی ناشناخته شروع می‌شود.

خاطر نشان می‌شود که آقای "هیرو ماکاوا" (Hiro Maekawa)، بنیانگذار Natsume طی بیانیه‌ای گفت:

چه جشن فوق‌العاده‌ای است وقتی 20مین سالگرد ساخت سری Harvest Moon با انتشار اولین نسخه مربوط به PC روبرو شده! 

وی در ادامه افزود:

ما درخواست‌های زیادی از سوی PCبازان دریافت کرده بودیم؛ بسیار خوش‌حالیم که بیستمین سالگرد تولد Harvest Moon را با انتشار نسخه‌ای زودهنگام برای دارندگان PC جشن می‌گیریم.

شما پردیسی‌ها در زیر می‌توانید شاهد تریلر نهایی بازی Harvest Moon: Light of Hope برروی PC باشید:

کیفیت SD | کیفیت HD

منبع متن: pardisgame