اگر خاطرتان باشد، در ماه تیر شرکت Creative Assembly از Total War Saga پرده‌برداری کرد. Total War Saga در واقع یک شاخه جدید در سری بازی‌های Total War است که از نظر مقیاس از عناوین اصلی کوچک‌تر هستند و بجای معرفی دوران‌های جدید، بر دوران‌های عناوین اصلی سری که در گذشته منتشر شده‌اند تمرکز کرده و وقایع مهم این دوران‌ها را روایت خواهند کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، این شاخه جدید از بازی‌ها شامل عناوین فرعی مختلفی می‌شود و اکنون شرکت Creative Assembly از یکی از آن‌ها یعنی Thrones of Britannia رونمایی کرده است. وقایع Thrones of Britannia همانطور که از نامش پیداست، در بریتانیا روایت می‌شود و از لحاظ تاریخی روایتگر رویدادهای سال 878 میلادی است که در آن وایکینگ‌ها با یورش به بریتانیا قصد تصرف آنرا داشتند و دامنه این جنگ تمامی نقاط بریتانیا اعم از انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند را شامل می‌شد.

آقای "مایک سیمپسون" که کارگردانی سری بازی‌های فرعی Saga را بر عهده دارد، گفته است که هدف آن‌ها با Total War Saga این است که به نقاط کلیدی و زمان‌های مهم تاریخی بروند و جزئیات مهمی از آن‌ها را به مخاطب ارائه دهند. این بازی‌ها تمرکز ویژه‌ای بر روی جزئیات و حقایق تاریخی خواهند داشت و نقاط جغرافیایی بریتانیا با حفظ جزئی‌ترین عناصر تاریخی برای شما شبیه‌سازی می‌شود.

تریلر معرفی Total War Saga: Thrones of Britannia


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

در آخر لازم بذکر است که عنوانِ فرعی Thrones of Britannia قرار است در سال 2018 روانه بازار شود. دیدگاه شما در مورد این بازی چیست؟ از دید شما شرکت Creative Assembly با سیاستِ جدید عناوین Total War Saga راه درستی را در پیش گرفته است؟

منبع متن: pardisgame