همانطور که وعده داده شده بود، امروز شاهد یک خبر مهم در مورد قسمت دوم از فیلم Fantastic Beasts بودیم و این خبر چیزی جز مشخص شدن عنوانِ قسمت دوم، زمان اکران و البته انتشار پوستر جدیدِ فیلم با حضور آلبوس دامبلدور نیست!

به گزارش پردیس‌گیم، لحظاتی قبل شرکت Warner Bros به طور رسمی تایید کرد که The Crimes of Grindelwald (جنایات گریندل‌والد)، عنوانِ نسخه دوم از فیلم Fantastic Beasts است. همچنین یک پوستر از این فیلم نیز منتشر شده که ما در آن می‌توانیم نسخه سفیدمو شده‌ی جانی دپ که قرار است در نقش گلرت گریندل‌والد بازی کند را مشاهده کنیم. از سوی دیگر در این پوستر شاهد شخصیت پرطرفدار و محبوب " آلبوس دامبلدور" نیز هستیم.

در قسمت دوم، گریندل‌والد از زندان فرار کرده و برای انتقام گرفتن و بدست آوردن قدرت سعی می‌کند که تیم جدیدی را شکل دهد. در نقطه مقابل هم شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی نیوت اسکمندر در کنار آلبوس دامبلدور قرار دارند که طبیعتا در نقطه مقابل اهداف گریندل‌والد عمل خواهند کرد. 

لازم بذکر است که The Crimes of Grindelwald، دومین قسمت از پنچگانه Fantastic Beasts است که دقیقا یک سال بعد، یعنی در تاریخ 25 آبان سال 97 اکران می‌شود. قسمت اول این فیلم سال گذشته منتشر شد و به فروش فوق‌العاده 814 میلیون دلاری در باکس آفیس دست یافت.

منبع متن: pardisgame