Counter-Strike: Global Offensive اکنون از تمامی اطلاعات اکانت شما برای مچ‌میکینگ استفاده می‌کند

معمولا، پیدا کردن مچ‌ها در بازی‌های آنلاین با نحوه‌ی بازی‌ کردن شما در مچ‌های قبلی ارتباط دارد؛‌ اگر خوب بازی کنید، مچ‌های بعدی را با بازیکنانی قوی‌تر سپری خواهید کرد و اگر مرتکب تقلب یا خطا شوید در مچ‌های آینده جریمه خواهید شد. اما اکنون بازی Counter-Strike: Global Offensive برای این‌ کار چیزی بیشتر از آمار و ارقام گیم‌پلی شما در نظر می‌گیرد. 

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Kotaku، طی سیستمی جدید بنام Trust Factor، کاربران نه تنها بر اساس طرز بازی کردن‌شان، بلکه بر اساس مدت زمانی که در بازی صرف کردند و سایر اطلاعات اکانت استیم‌ خود، در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. این بدین معنی است که بازیکنان فقط بر اساس مهارت‌شان روبروی هم قرار نمی‌گیرند و فاکتور‌های دیگری مانند تعداد دفعاتی که گزارش شدند یا مچ را ترک کرده‌اند نیز در نظر گرفته می‌شوند.

هدف این سیستم، این است که بازیکنان تعداد گزارشات کمتری را در رابطه با بد بودن مسابقات یا تجربه‌شان به‌طور کل، ثبت کنند.

Valve به‌طور دقیق تمامی فاکتورهای این سیستم جدید را اعلام نکرد اما اگر از آن خوشتان نمی‌آید، می‌توانید سیستم قدیمی یعنی Prime را انتخاب کنید.

بدلیل اینکه تمامی اطلاعات این سیستم افشا نشده است، تعدادی از بازیکنان نگران این هستند که رفتار نامناسب‌شان در بازی‌های دیگر ممکن است برروی تجربه‌ی آن‌ها در CS:GO تاثیر گذار باشد. تنها زمان می‌تواند به این نگرانی پاسخ دهد.

منبع متن: pardisgame