در اواسط مرداد ماه بود که استودیوی WeirdBeard Games و شرکت Soedesco اعلام کردند که بازی‌ ساختمان سازی آن ها که با نام Tricky Towers شناخته می‌شود، قرار است وارد خرده فروشی‌ها شود و نسخه فیزیکی آن را شاهد باشیم. امروز، سازندگان اعلام کردند که این نسخه فیزیکی سرانجام به طور رسمی عرضه شده و بازی‌بازان می‌توانند […]

نسخه فیزیکی Tricky Towers برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شد

در اواسط مرداد ماه بود که استودیوی WeirdBeard Games و شرکت Soedesco اعلام کردند که بازی‌ ساختمان سازی آن ها که با نام Tricky Towers شناخته می‌شود، قرار است وارد خرده فروشی‌ها شود و نسخه فیزیکی آن را شاهد باشیم. امروز، سازندگان اعلام کردند که این نسخه فیزیکی سرانجام به طور رسمی عرضه شده و بازی‌بازان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

عنوان Tricky Towers یک بازی بسیار عالی برای کسانی است که عاشق ساختمان سازی و موارد مربوط به آن هستند. در این بازی پر طرفدار بازی‌بازان باید با استفاده از سازه‌هایی، ساختمان خود را بسازند و در این راه با کلی سحر و جادو و عناصر مختلف نیز سر و کار دارند. این عنوان پیش از این به صورت دیجیتالی برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس بود اما نسخه فیزیکی آن به تازگی و به طور رسمی برای دو پلتفرم رایانه های شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است.

نسخه فیزیکی بازی Tricky Towers شامل ویژگی‌های ۱۷ اسپل مختلف، لیدربرد های آنلاین، چالش‌های متفاوت و البته مود اصلی و پر طرفدار بازی، یعنی بخش رقابتی آنلاین یا محلی ۴ نفره می‌شود.

بد نیست اشاره کنیم که Tricky Towers یک جانشین شایسته برای عنوان ۹۹ Bricks: Wizard Academy شناخته می‌شود که برای دستگاه های اندروید و آی او اس منتشر شده بود. بازی های سبک خانه سازی همیشه در بین عموم بازی‌بازان پر طرفدار بوده و باعث آرامش خاطر آن ها می‌شود. نوآوری سازندگان در بازی Tricky Towers این بوده که این خانه سازی به صورت آنلاین و رقابتی نیز قابل بازی است و همین موضوع، درجه سرگرم کنندگی بازی را به سطح بالایی برده است.

نسخه فیزیکی بازی Tricky Towers هم‌اکنون برای پلتفرم های رایانه های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. این بازی هم‌اکنون به صورت دیجیتالی در دسترس بازی‌بازان ایکس‌باکس وان قرار دارد و آن ها می‌توانند از یک بخش تک نفره اختصاصی نیز بهره ببرند.

منبع متن: gamefa