عنوان Praey for the Gods تاخیر خورد

No Matter Studios امروز تایید کرد که عنوان اکشن ماجراجویی Praey for the Gods تا سال 2018 تاخیر خورده است. این تیم مستقل اعلام کرده است که با این تاخیر فرصت بیشتری برای کار بر روی بازی و ارتقا و اصلاح هر چه بیشتر مکانیک‌های آن خواهند داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از No Matter Studios ،DSOGaming همچنین تایید کرد که با این تاخیر امکان تجربه نسخه آلفا Praey for the Gods به‌صورت محدود در سال آینده میلادی ممکن خواهد شد.

بیانیه تیم سازنده در اعلام این خبر: "متوجه شدیم که نمی‌توانیم بازی را در بازه‌ای که در ابتدا برای عرضه آن تعیین کرده بودیم، آماده کنیم. به همین دلیل بازه عرضه را همراه با زمان تست آلفا بازی به سال 2018 موکول می‌کنیم."

No Matter Studios چند ماه گذشته را صرف اصلاح و ارتقا سیستم مبارزه و تقویت واکنش‌های شخصیت اصلی کرده است. در برنامه‌های آینده این استودیو همچنین بهبود هر چه بیشتر تکنیک‌های دوربین بازی نیز قرار دارد.

Praey for the Gods یک اکشن سوم شخص با المان‌های سبک بقا است که از بازی تحسین شده Shadow of the Colossus تاثیر گفته است. عنوان این بازی در ابتدا Prey for the Gods بود اما شرکت ZeniMax Media به دلیل استفاده از کلمه "Prey" به این نام اعتراض کرد و در نهایت No Matter Studios مجبور به تغییر عنوان بازی خود به Praey for the Gods شد.

در Praey for the Gods بازیکنان کنترل قهرمانی تنها را در دست گرفته و به مرزهای دنیایی در حال مرگ پا خواهند گذاشت. شما باید راز زمستان بی پایان این سرزمین را کشف کنید و در مواجهه با تهدیدهای عظیم جثه آن جان سالم به در ببرید.

No Matter Studios تایید کرده است که این بازی هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت.

Praey for the Gods ابتدا بر روی PC و سپس بر روی PS4 و XboxOne عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این بازی جذاب چیست؟

منبع متن: pardisgame