به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant،‌ بخش Headquarters، فضای اجتماعی بازی Call of Duty: WW2 دوباره فعال شده است. مدتی بود که این بخش تنها به صورت یک‌نفره در دسترس قرار داشت اما با برطرف شدن مشکلات از سوی کمپانی Sledgehammer Games بازیکنان از این پس می‌توانند در این بخش با سایر بازیکنان در ارتباط باشند و در سواحل نرماندی (Normandy) یک‌دیگر را ملاقات کنند.

پس از انتشار بازی، مشکلاتی در سرورها به وجود آمد که موجب شد Sledgehammer Games سرورهای اختصاصی بازی را غیرفعال کند و بازی به وضعیت P2P منتقل شود. بازیکنان از خالی بودن Headquarters شاکی بودند و این یک شکست برای فضای اجتماعی بازی جدید Sledgehammer Games محسوب می‌شد.

خوشبختانه به نظر می‌رسد که این مشکلات بالاخره برطرف شده است و این را می‌توان از تصاویری که بازیکنان در توییتر منتشر می‌کنند فهمید. اکنون در بخش Headquarters شما می‌توانید بازیکنان بسیار زیادی را ملاقات کنید و با آن‌ها تعامل داشته باشید.

Call of Duty: WWII

Call of Duty: WWII

حالا که Headquarters همان‌طور که پیش‌بینی شده بود کار می‌کند بازیکنان می‌توانند با دیگر افراد حاضر در بازی در تعامل باشند، عملکرد آن‌ها را تحسین کنند و در کنار آن‌ها لوت‌باکس‌ها را باز کنند.

علی‌رغم مشکلاتی که پس از انتشار Call of Duty: WW2 به وجود آمد این بازی از نظر فروش تا کنون بسیار موفق عمل کرده و توانسته نظر منتقدین بسیاری را نیز به خود جلب کند. این بازی از پردیس‌گیم نمره 8.5 دریافت کرد. در بخشی از نقد Call of Duty: WW2 به قلم "سینا ربیعی" می‌خوانیم:

" Call of Duty: WW2 قطعا یکی از بهترین نسخه‌های سال‌های اخیر CoD است که یا یک بخش داستانی جذاب و متنوع، بخش مولتی‌پلیر اعتیاد آور و مُدی فوق‌العاده بنام War و یک بخش زامبی عمیق و لذت‌بخش، خود را به عنوان یکی از بهترین شوترهای نسل جاری معرفی می‌کند. اما بسیار جای افسوس دارد که بدلیل تعداد مپ‌های کم بخش‌ War در کنار فقدان عناصر عمیق و نوآورانه در داستان، این نسخه نمی‌تواند در کنار بزرگانِ مجموعه Call of Duty قرار گیرد."

منبع متن: pardisgame