سرانجام طی هفته گذشته کنسول Xbox One X منتشر شد و به نظر می‌رسد که روند فروش این کنسول بسیار قوی و مثبت بوده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، اخیرا طی جلسه مالی هئیت مدیره فروشگاه‌های GameStop، گزارش مالی حول محورِ عملکرد فروش بازی و سخت‌افزارها در فروشگاه‌های GameStop در سراسر منتشر شده است.  پیش از این مشخص شده بود که تنها 24 ساعت پس از عرضه کنسول One X، تمامی موجودی این کنسول‌ها در GameSpot فروخته شده است؛ حال در این گزارش آمده که کنسول‌های جایگزین نیز به سرعت فروش رفته‌اند. در مورد فروش کنسول Xbox One X گفته شده:

"کنسول Xbox One X شروع بسیار عالی در زمینه فروش داشته و طی روزهای انتشار "پیشرو بازار" در فروش بوده است. همچنین به محض اینکه فروشگاه‌های ما پس از اتمام موجودی‌شان، کنسول‌های جدیدی دریافت کنند، فروش این کنسول‌ها بصورت گسترده از سر گرفته خواهد شد"

جدای از بحث فروشِ کنسول‌ها، در بخش فروش بازی‌ها نیز همه چیز تحت تاثیر موفقیت بازی Call of Duty: WWII قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که بازگشت به جنگ جهانی یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش میزان فروش این نسخه بوده و در مورد آن گفته شده:

"فروش Call of Duty: WWII بسیار خوب بوده است به طوری که در مقایسه با نسخه Infinite Warfare در مدت زمان مشابه 64% بیشتر فروخته است."

عنوان Call of Duty: WWII نیز هم‌اکنون بر روی PC و PS4 و Xbox One در دسترس است. اگر شما مایل هستید که نسخه دیجیتالی این بازی را بر روی PS4 تهیه کنید، هم‌اکنون بدلیل تخفیف خوردن بازی فرصت خوبی برای شما فراهم شده است.

در انتها دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ از نظر شما کنسول Xbox One X می‌تواند همین روند عالی خود را در آینده نیز ادامه دهد؟ همچنین از دید شما موفقیت WWII می‌تواند باعث شود که نسخه بعدی CoD نیز با محوریت رویدادهای تاریخی در گذشته خلق شود؟

منبع متن: pardisgame