چندی پیش جدیدترین بروزرسانی بازی The Sims 4 منتشر شد که برخی از مشکلات مهم و آزاردهنده بازی را برطرف خواهد کرد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید. تقریبا یک هفته پیش، یعنی در روز ۱۷ نوامبر ماه جاری مصادف با ۲۶ آبان، بازی The Sims 4 منتشر شد و نتوانست آن طور […]

جدیدترین بروزرسانی بازی The Sims 4 منتشر شد

چندی پیش جدیدترین بروزرسانی بازی The Sims 4 منتشر شد که برخی از مشکلات مهم و آزاردهنده بازی را برطرف خواهد کرد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

تقریبا یک هفته پیش، یعنی در روز ۱۷ نوامبر ماه جاری مصادف با ۲۶ آبان، بازی The Sims 4 منتشر شد و نتوانست آن طور که باید و شاید، نظر طرفداران و بازیکنان این سری بازی محبوب را به خود جلب کند. حال با گذشت چند روزی از انتشار این بازی، کاربران این عنوان، با مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند که هم‌اکنون این مشکلات با انتشار یک بروزرسانی برطرف شده اند.

طبق شکایاتی که کاربران این بازی به شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) ارسال کرده اند، بازیکنان در بیشتر مواقع قادر به ذخیره کردن بازی نبوده و حتی فایل‌های ذخیره آن ها، به طور کامل حذف می‌شدند. همچنین در برخی از مواقع، بازیکنان از بازی بیرون انداخته می‌شدند که همین موضوع، باعث شد تا بازیکنان عنوان The Sims 4 آزرده خاطر شوند.

جدیدترین بروزرسانی بازی The Sims 4 با شماره ۱٫۰۲ منتشر شد و تمرکز اصلی خود را، بر روی حل مشکلات بخش ذخیره‌سازی بازی گذاشته است. البته در بخش‌های دیگر بازی، مشکلات دیگری هم به چشم می‌خورند. مثل بوجود آمدن ایراد هایی در بخش رابط کاربری و کنترل شخصیت‌های بازی که برای بازیکنان دردسر ساز شده است و احتمالا پس از دریافت این بروزرسانی جدید، باز هم این مشکل به چشم خواهد خورد.

یکی از اعضای گروه توسعه دهندگان بازی The Sims 4، یعنی سیم گورونیک (SimGuruNick) ، در رابطه با بروزرسانی شماره ۱٫۰۲ این بازی، توضیحاتی را ارائه کرد:

بروزرسانی جدیدی را برای بازی The Sims 4 در کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه کردیم که به مشکلات بخش ذخیره‌سازی بازی مربوط می‌شود و ایراد های این قسمت را رفع می‌کند. اگر باز هم با دریافت این بروزرسانی جدید، به مشکلات دیگری برخورد کردید، با @SimGuruArvin در ارتباط باشید. از اینکه در مواجه با مشکلات بازی، صبور هستید از شما تشکر می‌کنیم و امیدواریم در ادامه، از تجربه این بازی لذت ببرید.

در انتها، سازندگان این بازی اعلام کردند که اگر قصد دارید به بخش Live بازی وارد شوید، در ابتدا بازی را به طور کامل ذخیره کنید. در صورتی که با مشکل عدم ذخیره‌سازی مواجه شدید، قبل از اینکه صفحه بازی دوباره به حالت قبلی خود برگردد، به طور کامل از بازی The Sims 4 خارج شوید.

تیم سازنده بازی در حال حاضر در حال بررسی دیگر مشکلات بازی است و قصد دارد در آینده، با انتشار بروزرسانی‌های متعدد، این مشکلات را رفع کند.

منبع متن: gamefa