شرکت نینتندو پس از گذراندن لحظات سخت و پیچیده‌ای که به واسطه عرضه کنسول ناموفق Wii U با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، توانست باری دیگر به جایگاه نخست موفق‌ترین شرکت تولیدکننده کنسول‌های بازی بازگردد و بی‌شک رسیدن به این موفقیت به لطف انتشار کنسول خلاقانه نینتندو سوییچ صورت پذیرفته است. این کنسول در […]

نینتندو سوییچ به عنوان پرفروش‌ترین کنسول سال کانادا شناخته شد

شرکت نینتندو پس از گذراندن لحظات سخت و پیچیده‌ای که به واسطه عرضه کنسول ناموفق Wii U با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، توانست باری دیگر به جایگاه نخست موفق‌ترین شرکت تولیدکننده کنسول‌های بازی بازگردد و بی‌شک رسیدن به این موفقیت به لطف انتشار کنسول خلاقانه نینتندو سوییچ صورت پذیرفته است.

این کنسول در بیشتر مناطقی که عرضه شده با استقبال بالای بازیکنان روبرو شده است و اینک باید بازار کانادا را نیز در زمره چنین مناطقی قرار دهیم چراکه نینتندو سوییچ توانسته به پرفروش‌ترین کنسول امسال کانادا تبدیل گردد.

بر اساس گزارش گروه NPD، نینتندو سوییچ به عنوان پرفروش‌ترین کنسول عرضه شده در بازار کانادا از ماه اکتبر سال جاری میلادی شناخته می‌شود و توانسته با گذر از دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عنوان پرفروش‌ترین کنسول سال این بازار را نیز بدست آورد.

در عین حال، سخت‌افزارهای شرکت نینتندو نیز در کانادا با استقبال مواجه شده‌اند و تنها در ماه اکتبر، سیستم‌های نینتندو سوییچ، نینتندو ۳Ds و نسخه کلاسیک SNES بیش از ۶۲ درصد فروش کل سخت‌افزارهای این منطقه را به خود اختصاص داده‌اند.

از سوی دیگر و از لحاظ نرم‌افزاری نیز تنها ۴ روز کافی بود تا بازی موفق Super Mario Odyssey در جایگاه نخست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه اکتبر آمریکالی شمالی تکیه بزند.

عرضه بازی‌های نینتندو در کانادا با موفقیت بیشتری همراه بوده چراکه بر اساس گزارش گروه NPD، از هر ۴ دلاری که از سوی بازیکنان کانادایی برای بازی‌های ویدئویی صرف می‌شود، ۱ دلار آن به بازی‌های عرضه شده توسط نینتندو اختصاص می‌یابد. به موجب همین امر، نینتندو با کسب ۲۳ درصد درآمدهای بدست آمده از بازیکنان در کانادا به عنوان موفق‌ترین توزیع‌کننده بازی‌های ویدئویی امسال این منطقه شناخته شد.

منبع متن: gamefa