پیش از عرضه بازی Warhammer: Vermintide در سال ۲۰۱۸ میلادی، وب‌سایت Wccftech با توسعه‌دهندگان این عنوان تماس گرفته تا بداند که قرار است شاهد چه بهبودهایی در نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس نسخه نخست این بازی یعنی Warhammer: End Times – Vermintide باشیم. توسعه‌دهندگان بازی مورد بحث در جایگاه پاسخ ابراز داشتند […]

کیفیت اجرایی Warhammer: End Times – Vermintide بر روی کنسول‌های میان نسلی مشخص شد

پیش از عرضه بازی Warhammer: Vermintide در سال ۲۰۱۸ میلادی، وب‌سایت Wccftech با توسعه‌دهندگان این عنوان تماس گرفته تا بداند که قرار است شاهد چه بهبودهایی در نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس نسخه نخست این بازی یعنی Warhammer: End Times – Vermintide باشیم.

توسعه‌دهندگان بازی مورد بحث در جایگاه پاسخ ابراز داشتند که نسخه ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن ۴ پرو بازی مورد بحث به ترتیب با کیفیت‌های ۴K و ۱۴۴۰p اجرا خواهند شد. علاوه بر رزولوشن بالاتر نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی Warhammer: End Times – Vermintide از بافت‌های باکیفیت‌تر، لبه‌های شفاف کناریِ اشیا و گرافیکی بهتر نیز بهره می‌برد. به‌روزرسانی ایکس‌باکس وان ایکس این بازی در حال حاضر در دسترس قرار دارد.

این در حالی است که هنوز به‌روزرسانی نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی در دسترس قرار نگرفته است که البته با توجه به سخنان توسعه‌دهنده این بازی به زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود. سازنده Warhammer: End Times – Vermintide در این زمینه اظهار داشت:

این [به‌روزرسانی] هنوز عرضه نشده اما فکر نمی‌کنیم که تا انتشار آن زمان زیادی باقی مانده باشد. جزئیات این نسخه هنوز در دست نهایی شدن می‌باشد اما هدف ما این است که نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو با رزولوشن ۱۴۴۰p اجرا گردد.

انتظار می‌رود که به زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره این بازی باشیم.

منبع متن: gamefa