WB Games Montreal برای بازی جدیدی بر مبنای جهان DC استخدام می‌کند

استودیوی WB Games Montreal بیشتر از همه برای کارش برروی Batman: Arkham Origins شناخته می‌شود. این عنوان که یک نسخه فرعی  برای سری Batman Arkham‌ استودیوی Rocksteady بود، در سال 2013 عرضه شد. این استودیو چند سالی است که برروی یک بازی ناشناخته کار می‌کند و بنظر می‌آید اکنون به دنبال یک کارگردان تکنیکی برای این پروژه می‌باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، طی پستی در Facebook، استودیوی WB Games Montreal اعلام کرد که به دنبال یک کارگردان تکنیکی برای رهبری تیم برنامه‌نویسی‌شان است. نکته‌ی جالب این است که شخصی که استخدام شود باید‌ " دنیای DC را در یک محیط تعاملی گسترش دهد" و این بدین معنی است که هر چیزی که این استودیو برروی آن کار می‌کند، مربوط به DC Comics است.

البته باید گفت که این چندان تعجب‌آور نیست چون این استودیو برروی عناوین زیادی از قبیل Batman: Arkham Origins، پورت Wii U بازی Batman: Arkham City و بسته‌ی الحاقی Batgirl برای Batman: Arkham Knight کار کرده است که همه‌ی آن‌ها بر مبنای این جهان بوده‌اند. ممکن است که کار بعدی آن‌ها نیز نسخه‌ی بعدی سری Batman Arkham باشد.

همینطور احتمال این هم وجود دارد که بازی‌ای بر مبنای شخصیت دیگری از DC Comics ساخته شود. در چند سال اخیر شایعه‌هایی مبنی بر توسعه‌ی یک بازی بر مبنای شخصیت Superman وجود داشت که البته مربوط به استودیوی Rocksteady بوده اما اگر با توجه به شایعه‌ی اخیر، Rocksteady برروی نسخه‌ی بعدی Batman مشغول باشد، پس شاید مسئولیت ساخت Superman بدست WB Montreal افتاده است. صدالبته، جهان DC پر از شخصیت‌های مختلف است و بی‌نهایت حالت دیگر نیز وجود درد. اما دو شایعه‌ی ذکر شده قوت بیشتری دارند.

اما دیدگاه شما پردیسی‌های عزیز در این رابطه چیست؟ شما دوست دارید که استودیو WB Games Montreal به سمت کدام ابرقهرمان برود؟

منبع متن: pardisgame