استودیوی Atlus امروز اعلام نمود که سرورهای عنوان Demon’s Souls اوایل سال آتی برای همیشه خاموش خواهند شد. آنها این خبر را بهمراه خاطرات تعدادی از کارکنان استودیو از بازی مذکور به اشتراک گذاشتند. استودیوی Atlus اعلام نمود که سرورهای عنوان انحصاری کنسول پلیاستیشن ۳ یعنی Demon’s Souls، پس از گذشت ۸ سال از زمان عرضه بازی و در تاریخ […]
استودیوی Atlus امروز اعلام نمود که سرورهای عنوان Demon’s Souls اوایل سال آتی برای همیشه خاموش خواهند شد. آنها این خبر را بهمراه خاطرات تعدادی از کارکنان استودیو از بازی مذکور به اشتراک گذاشتند.
استودیوی Atlus اعلام نمود که سرورهای عنوان انحصاری کنسول پلیاستیشن ۳ یعنی Demon’s Souls، پس از گذشت ۸ سال از زمان عرضه بازی و در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۸ (۹ اسفند ۱۳۹۶) برای همیشه خاموش خواهند شد. پس از این زمان بازی همچنان بصورت کامل از ابتدا تا انتها قابل تجربه میباشد، اما عناصر آنلاین شامل: پیام دادن در بازی، مکان مرگ بازیکنان و سایر ویژگیهای از این قبیل، دیگر در دسترس نخواهند بود.
در طول سالهایی که از زمان انتشار عنوان Demon’s Souls گذشت، سرورهای بازی کمکهای بسیاری در زمینههای گوناگون به بازیکنان ارائه دادند، اما از این به بعد قضیه کمی فرق خواهد کرد. جهت ادای احترام به این عنوان، کارکنان Atlus طی پستی در وبلاگ استودیو خاطرات خود را از عنوان Demon’s Souls به اشتراک گذاشتند (تعدادی از آنها را برای شما ترجمه کردیم):
من Demon’s Souls را در زمان دبیرستان بازی کردم. اولین بازیای بود که پس از شکست یک باس سرسخت، احساس دستیابی به موفقیتی بزرگ را به من القا میکرد. یادم میآید هنگامی که در حال مبارزه با Tower Knight بودم، با خودم فکر میکردم: مقابله با هیچ باسی تا حالا دستامو به لرزه ننداخته بود! بعلاوه ندانستن اینکه در ادامه چه چیزی انتظارتان را میکشد، بسیار هیجانانگیز بود. شما هیچوقت نمیدانستید که چه چیزی در کمین شماست.
– Jacob Onofrio. مسئول تضمین کیفیت
مبارزه با هر باسی در Demon’s Souls برای من خاطره انگیز بود. نه لزوما بخاطر اینکه سخت بودند، بلکه بهدلیل اینکه برای شکست هرکدام از آنها روش خلاقانهای وجود داشت. سه لحظه در بازی بود که در ذهنم باقی مانده. پررنگترین آنها زمانی بود که یک بازیکن بعنوان Old Monk به من حمله کرد، زمانی که Maiden Astrea خودکشی کرد و هنگامی که فهمیدم آخرین باس بازی یک موجود چندش و حال بهمزن است. Demon’s Soul بزرگترین دلیلی است که من به Atlus ملحق شدم.
– Izumi Thorn. مترجم
Blighttown برای من چندان خاطره انگیز نیست. علاوه بر اینکه خود بازی بسیار سخت بود، ولی چرا من باید نگران سمی بودن فضا باشم؟ و این چنین نبود که خیلی ساده مسموم شدن را بتوان درمان کرد، زیرا سم در تمام فضای منطقه وجود داشت و شما مجدد مسموم میشدید. هیچ راهی وجود نداشت که بتوانید مسمومیت رو دور بزنید.
– Daryl Le. مسئول تضمین کیفیت
عنوان Demon’s Souls در سال ۲۰۰۹ بصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۳ عرضه شد. خاطرات خود را از این بازی با ما درمیان بگذارید.
منبع متن: gamefa