Jason Kingsley,Rebellion CEO

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، سازندگان بازی Sniper Elite، یعنی استودیوی مستقل انگلیسی Rebellion امروز 25امین سالگرد تاسیس استودیو را جشن می‌گیرند و مدیر عامل استودیو، "جیسون کینگزلی"، به این مناسبت مصاحبه‌ای انجام داده است. در این گفتگوی طولانی از موضوعات مختلفی حرف زده شد که یکی از این موضوعات تمرکز اکثریت روی مدل بازی‌های خدمات محور و فاصله گرفتن از بازی‌های تک نفره بوده است.

آقای کینگزلی در رابطه با این موضوعات گفت:

"من فکر می‌کنم که تغییراتی در صنعت بازی در حال رخ دادن است و همه ی ما، اعم از بازیکن و تولید کننده‌ی بازی، باید نگاهی به مسیری که در آن پیش می‌رویم بیندازیم و نظرمان را بگوییم. چون من می‌خواهم که همه از بازی‌هایی که می‌سازیم، لذت ببرند و در موردش فکر کرده و بارها آن را بازی کنند. راستش خیلی از این همه استقبال از بازی‌های خدمات محور نگرانم. خیلی از افراد دوستشان دارند و خیلی‌ها هم هستند که تنها وانمود می‌کنند که علاقه‌ای بهشان ندارند، اما می‌توان به راحتی فهمید که خیلی وقت‌ها، حرف مردم با عملشان متفاوت است.

بازی‌ها بخش مهمی از فرهنگ جامعه هستند و ما در Rebellion تلاشمان بر این است که تمرکزمان را روی بازی‌های تک نفره‌ی داستانی اکشن بگذاریم. شاید این بازی‌ها بخش‌های چند نفره‌ای هم داشته باشند اما هرگز به طور کامل چند نفره نخواهند شد. ما می‌خواهیم مردم در بازی‌های ما به ماجراجویی پرداخته و خوش بگذرانند.

بازی‌های تک نفره نمرده‌اند. فکر می‌کنم که خیلی از تولید کننده‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از مردم پول بگیرند اما اطمینان دارم که مردم هرگز بازی‌های تک‌نفره را دور نمی اندازند."

در آخر لازم بذکر است که استودیو Rebellion هم‌اکنون بر روی عنوان Strange Brigade کار می‌کند، یک بازی اکشن مفرح با حال و هوای کمتر مورد توجه قرار گرفته دهه 1930 که می‌تواند فضای داستانی جالبی را رقم بزند.

در آخر دیدگاه شما در مورد بحث‌های اخیر در مورد بازی‌های داستانی و خدمات‌محور چیست؟

منبع متن: pardisgame