پیت هانیز: The Elder Scrolls VI در مراسم The Game Awards معرفی نخواهد شد

تنها سه روز تا مراسم بزرگ The Game Awards فاصله داریم و چندی پیش طی گمانه‌زنی اعلام شد که طی این مراسم نسخه‌ی ششم یک سری بسیار مورد‌انتظار معرفی خواهد شد. با اینکه این معرفی چیز قطعی و رسمی نیست اما بسیاری حدس می‌زدند که این نسخه‌ی ششم The Elder Scrolls VI‌ باشد اما بنظر می‌آید که اینگونه نیست.

به گزارش پردیس‌گیم، آقای "پیت هاینز" (Pete Hines)،‌ از مدیران شرکت Bethesda گفته است که The Elder Scrolls VI‌ هنوز هم راه زیادی در پیش دارد و قبل از معرفی این بازی دو پروژه‌ی نامعلوم دیگر معرفی خواهند شد. اقای هاینز در توئیتر گفت:

"خب، ما قبلا نیز گفته‌ بودیم که قرار است مدتی طول بکشد و Bethesda Game Studios دو پروژه‌ی بزرگ دیگر را نیز در اولویت دارد. فکر ‌کنم که شما کامنت چند ماه پیش من در رابطه با بازی دیگر Bethesda در سال جاری را اشتباه متوجه شدید. آن بازی DOOM برای Switch بود و منظور من Bethesda‌ی ناشر بود نه Bethesda Game Studios."

در هر صورت به نظر می‌رسد که The Game Awards داغی را در پیش داریم. فعلا باید The Elder Scrolls VI‌ از لیست فانتزی‌هایمان خط بزنیم اما هنوز هم احتمال معرفی چند بازی بزرگ وجود دارد. جمعه ساعت 5:30 صبح با شروع رویداد پاسخ تمامی سوالاتمان را خواهیم گرفت.

منبع متن: pardisgame