آقای "ارین بروسی" از بنیان‌گذاران استودیو Boss Key که اخیرا بازی LawBreakers را عرضه کرده است، با ترک این استودیو بار دیگر به شرکت Epic پیوست. به گزارش پردیس‌گیم، سایت Gamespot طی با انتشار مطلبی ادعا کرده است که آقای "ارین بروسی" برای خلق یک پروژه "محرمانه" به Epic بازگشته است. اقای بروسی پیش از این و در دهه 90 از اعضای اصلی Epic بود اما برای تاسیس استودیو Guerrilla Games (خالق بازی Killzone) آنجا را ترک کرد و سپس خود نیز پس از چند سال از Guerrilla جدا شد و در این مدت سابقه کار در EA Visceral را داشته است.

بروسی دوست و همکار دیرینه آقای "کلیف بلزینسکی" محسوب می‌شود. آقای بلزینسکی در توئیتر خود خود گفته است:

"بروسی نه تنها یک فرد درخشان در صنعت بازی بلکه یک دوست عزیز و بسیار نزدیک است. برای او در تمامی تلاش‌های آینده‌اش برای ساخت بازی آرزوی موفقیت می‌کنم"

لازم بذکر است که بروسی نقش مدیرعامل Boss Key را ایفا می‌کرد و وظایف مهمی نظیر مدیریت کلان، برنامه‌ریزی بودجه، شکل‌دهی استراتژی توسعه و ... را بر عهده داشت. هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است جایگزین آقای بروسی در Boss Key شود.

همچنین خروج آقای بروسی از Boss Key تنها چند ماه پس از انتشار نهایی بازی آن‌ها یعنی LawBreakers رقم خورد، عنوانی که قطعا یک نااُمیدی بزرگ را برایشان در پی داشت و آنطور که انتظار می‌رفت توسط مخاطبین بخصوص در شبکه Steam مورد استقبال قرار نگرفت.

در آخر از دید شما، پروژه محرمانه استودیو Epic چه عنوانی خواهد بود؟

منبع متن: pardisgame