استودیو Daybreak در حال کار برروی دو عنوان شوتر و MMO بر مینای IPهای بزرگ و محبوب است

براساس آگهی شغلی جدیدی که در ResetEra منتشر شده، به نظر می‌رسد که استودیو Daybreak که پیشتر به اسم Sony Online Entertainment شناخته می‌شده، در حال کار برروی چندین بازی جدید برمبنای سری بازی‌های موجود و شناخته‌شده و احتمالا یک بازی "کاملا جدید" است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN براساس این لیست آن‌ها به دنبال یک طراح بخش مبارزات با "تجربه توسعه بازی‌های اکشن و MMO" برای کمک به "طراحی و ساخت سیستم‌های بازی‌ـی بر مبنای اکشن، نقش‌آفرینی(RPG) و مالتی‌پلیر هستند." فردی که دارای "تجربه کار برروی بازی‌های چندنفره و نقش‌آفرینی عظیم" باشد، ایده‌آل ترین کاندید برای استخدام خواهد بود. علاوه بر این، آن‌ها به دنبال یک طراح ارشدِ بازی که با "مکانیک‌های مرکزی و اصلیِ عناوین FPS/TPS" آشنایی داشته باشد" نیز هستند. احتمالا این عنوان تیراندازی‌محور از آن عنوان اکشنِ مبتنی بر MMO که در لیست دیگر اعلام شده متمایز باشد.

لیست‌های دیگر چندین بار به یک "IP بزرگ و مشهور"، "یک IP کلاسیک و محبوب" و "یک IP که در سطح‌جهانی محبوب بوده" اشاره می‌کند؛ و حداقل یکی از این پروژه‌ها به زودی معرفی خواهد شد. هم‌چنین یکآگهی شغلی برای یک کارگردان هنری برای یک "پروژه کاملا جدید" وجود دارد که به هیچ IP یا عنوانی اشاره ندارد. تقریبا تمامی لیست‌های توسعه و طراحی به اشاره‌هایی به Unreal Engine دارند.

براساس تمامی این‌ها، به نظر می‌رسد که با 3 بازی بزرگ روبرو باشیم. یک عنوان اکشن-نقش‌آفرینیِ مبتنی بر MMO براساس یک عنوان موجود، یک عنوان تیراندازی براساس یک IP موجود و محبوب، و چیزی کاملا جدید که شاید هنوز وارد مرحله پیش‌تولید نیز نشده باشد. البته تا زمانی که چیزی واقعا معرفی شود، هیچ چیزی رسمی نیست.

ولی حتی یک معرفی رسمی تضمینی بر موفقیت نیست. آخرین پروژه Daybreak عنوان EverQuest revival بود که در نهایت کنسل شد و اکنون احتمال دارد که آن‌ها در حال دومین تلاش برای احیای MMOـی که سبب محبوبیت این ژانر شده باشند. این استودیو هم‌چنان به پشتیبانی از PlanetSide 2 نیز ادامه می‌دهد و امکان دارد که منظور از عنوانی تیزاندازی، نسخه‌ای دیگر از همین سری باشد. به زودی از حداقل یکی از این پروژه‌ها آگاه خواهیم شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame