سازمان IHS، شرکتی است که در زمینه ارزیابی نوسانات بازار فعالیت دارد. همانطور که احتمالاً در جریان هستید، شرکت نینتندو در یک سال اخیر تلاش زیادی برای کسب موفقیت در بازار بازی‌های ویدئویی کرده و در این راه، حضور خود را در بازار بازی‌های تلفن‌های هوشمند افزایش داده است و با کنسول نینتندو سوییچ نیز […]

انتظار سازمان IHS از میزان فروش نینتندو سوییچ تا انتهای سال جاری میلادی

سازمان IHS، شرکتی است که در زمینه ارزیابی نوسانات بازار فعالیت دارد. همانطور که احتمالاً در جریان هستید، شرکت نینتندو در یک سال اخیر تلاش زیادی برای کسب موفقیت در بازار بازی‌های ویدئویی کرده و در این راه، حضور خود را در بازار بازی‌های تلفن‌های هوشمند افزایش داده است و با کنسول نینتندو سوییچ نیز روزهای خوبی را سپری می‌کند.

پس از اینکه مشخص شد کنسول نینتندو سوییچ تا به اینجای کار بیش از ۱۰ میلیون دستگاه به صورت جهانی به فروش رسانده، گروه تحلیلی IHS با ارسال گزارشی به مشتری‌های خود دست به پیش‌بینی درباره این کنسول زده و مدعی شده است که این سخت‌افزار هیبریدی تا انتهای سال جاری میلادی حدود ۱۱٫۷ میلیون دستگاه به فروش برساند.

پیش از این متخصصان این سازمان تحلیلی پیش‌بینی کرده بودند که نینتندو در سال ۲۰۱۷ میلادی تنها می‌تواند ۴٫۴ میلیون دستگاه از کنسول نینتندو سوییچ را به فروش برسانند، اما گزارش جدید آن‌ها این رقم را تا دو برابر افزایش داده است.

پیش‌بینی‌های IHS بر اساس تخمین‌های این گروه از میزان ذخیره نینتندو از این دستگاه برای عرضه در روز کریسمس و فصل تعطیلات سال نوی میلادی صورت گرفته است و آن‌ها بر این باورند که در هفته‌های آینده، این شرکت ژاپنی می‌تواند تا ۱۱٫۷ میلیون دستگاه از این کنسول خلاقانه را به فروش برسانند.

در سه ماهه گذشته، نینتندو موفق شده است تا حدود ۳٫۸ میلیون دستگاه از کنسول مورد بحث را در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد؛ این گفته به این معناست که این شرکت توانسته بر مشکل کمبود این کنسول که در ماه‌های نخست عرضه گریبانگیر آن شده بود را مرتفع سازد.

منبع متن: gamefa