Devil May Cry

هیدیاکی ایتسونو به عنوان کارگردان و طراح بازی‌های ویدیویی، اخیرا پست جدیدی در حساب رسمی توئیتر خود منتشر کرده و دنبال کنندگانش را از آخرین وضعیت پروژه‌اش با خبر ساخته که هنوز از آن به‌طور رسمی رونمایی نشده است.

آخرین باری که او در رابطه با پروژه جدید خود صحبت کرد، اوایل سال جاری در طی برگزاری نمایشگاه E3 بود که بابت عدم نمایش بازی عذر خواهی نمود. حال، به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، وی در جدیدترین توئیت خود گفته است:

"سال نو را تبریک می‌گویم! متاسفم که نتوانستم پروژه جدید را در سال گذشته نمایش دهم. توسعه این پروژه حالا در اوج خود به سر می‌برد. من در حال ساخت عنوان بزرگی هستم پس لطفا منتظر باشید."

اگر با اسم او آشنایی ندارید، باید بگوییم ایتسونو کارگردان برخی از بهترین نسخه‌های سری Devil May Cry و Dragon’s Dogma بوده که علاوه بر این دو، وی کارگردانی نسخه‌هایی از Rival Schools و Power Stone را هم بر عهده داشته است.

درست یک سال پیش، ایتسونو طی توئیتی گفت از پروژه جدید خود در سال 2017 رونمایی خواهد کرد اما مشخصا چنین چیزی تاکنون رخ نداده است. طرفداران Devil May Cry مدت زیادی ساخت نسخه پنجم و مناسب برای این سری را تقاضا می‌کنند. 

منبع متن: pardisgame