بر خلاف انتظارها، ما هنوز چیزی در مورد نسخه بازی سال Final Fantasy XV و یا به اصطلاح Game Of The Year Edition نمی‌دانیم، اما با این حال به نظر می‌رسد که شرکت Square Enix در آینده قصد عرضه‌ی چنین نسخه‌ای را داشته باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت گیم اسپات، وب سایت ESRB رده بندی سنی‌ای برای چیزی به نام Final Fantasy XV: Royal Edition برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر کرده است. البته این رده بندی اطلاعاتی از این بازی به ما نمی‌دهد. با این حال حدس اینکه این عنوان چه چیزی می‌تواند باشد، سخت نیست.

احتمالا Final Fantasy XV: Royal Edition قرار است نسخه اصلی بازی به همراه DLC و محتویات منتشر شده‌ی این بازی باشد. البته این را هم باید در نظر داشته باشیم که کارگردان این بازی یعنی هاجیما تاباتا (Hajime Tabata) اعلام کرده است که قرار است DLC‌های بیشتری برای این بازی در سال 2018 عرضه کند. با این حال اکنون DLC‌هایی با محوریت شخصیت‌های Gladio، Ignis و Prompto منتشر شده است و به نظر می‌رسد که Square Enix آمادگی عرضه‌ی آن‌ها را در Final Fantasy XV: Royal Edition داشته باشد و همچنین با توجه به رده بندی سنی ESRB، احتمال اینکه این عنوان عرضه‌ شود، بعید نیست.

با این حال تمام این اطلاعات تنها شایعه و حدس و گمان است و ما فعلا اطلاعات رسمی‌ای نداریم. ما فقط می‌دانیم که شرکت Square Enix در حال آماده سازی پورت PC این بازی می‌باشد و همچنین این شرکت اعلام کرده است که سال 2018، سال مهمی برای طرفداران سری Final Fantasy خواهد بود و احتمال می‌رود شاهد نسخه‌های جدید و یا بازسازی‌های جدیدی مانند Final Fantasy VII Remake باشیم.

منبع متن: pardisgame