تعداد بازیکنان PUBG بر روی Xbox One از مرز 3 میلیون نفر عبور کرده است

عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds کمتر از یک ماه است که از طریق برنامه Xbox Game Preview برای دارندگان کنسول‌ Xbox One در دسترس قرار گرفته و در همین مدت زمان کوتاه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، امروز PUBG Corp و Microsoft اعلام کردند که تا پایان سال 2017 بیش از 3 میلیون نفر PUBG را بر روی Xbox One تجربه کرده‌اند. این آمار برای هر عنوانی فوق‌العاده است علل خصوص بازی‌ای که هنوز به طور کامل منتشر نشده و از طریق برنامه دسترسی زودهنگام در دسترس قرار گرفته است.

عنوان PUBG تنها 48 ساعت پس از عرضه بر روی Xbox One توانست توجه بیش از 1 میلیون بازیکن را به خود جلب کند. واضح است که اشتیاق طرفداران برای تجربه این بازی روز به روز بیشتر شده و تنها 19 روز بعد بیش از 2 میلیون نفر دیگر نیز به جمع تجربه‌کنندگان آن اضافه شده است.

چیزی که اهمیت این آمار را حتی بیشتر می‌کند این است که PlayerUnknown’s Battlegrounds در زمان عرضه بر روی Xbox One از وضعیت بهینه بسیار فاصله داشت. با وجود همه ایرادها و مشکلاتی که تجربه خیلی از بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده اما جامعه طرفداران PUBG  همچنان به سرعت در حال افزایش است و کم پیش می‌آید که عنوانی با وجود مشکلات فنی بسیار این چنین مورد توجه قرار گیرد.

البته که PUBG Corp در تلاش برای ارائه بروزرسان‌های جدید و ارتقا ثبات و عملکرد کلی بازی است. حتی قرار است تمامی بروزرسانی‌های نسخه PC بازی از جمله نقشه جدید Miramar برای نسخه Xbox One نیز عرضه شوند.

در حال حاضر دیگر آمارهای بازی PlayerUnkown’s Battlegrounds احتمالا کسی را متعجب نمی‌کند. PUBG پربحث‌ترین عنوان در سال 2017 بود و این حجم از شور و اشتیاق قطعا عرضه آن بر روی Xbox One را تحت تاثیر قرار داده است. به هر حال PlayerUnknown’s Battlegrounds بر روی کنسول Microsoft در حال بهینه‌سازی است و باید دید آیا در کنار این همچنان به تعداد بازیکنان بازی نیز اضافه خواهد شد یا خیر.

منبع متن: pardisgame