شایعه: Cyberpunk 2077 در E3 امسال حضوری پررنگ خواهد داشت

پس از سروصدای بسیاری که توییت مرموز اکانت رسمیِ عنوان Cyberpunk 2077 و همینطور شایعات مربوط به قابل بازی بودن این عنوان، در میان طرفداران ایجاد کرد، حالا به نظر می‌رسد می‌توانیم با اطمینان خاطرِ بسیار بیشتری منتظر نمایش این عنوان موردانتظار باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم، طبق اطلاعاتی که امروز یک سایت مشهور لهستانی به نام GRYOnline.pl در قالب یک مقاله منتشر کرده است، عنوان Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 امسال حضوری پررنگ خواهد داشت. این سایت موفق شده است که از دو منبع اطلاعاتیِ کاملا متفاوت، جزئیات مشابه و بسیار امیدوارکننده را بدست آورد.

طبق این منابع، تریلر جدید این عنوان در یکی از کنفرانس‌های E3 امسال به نمایش خواهد درآمد. همینطور یک دموی قابل بازی نیز پشت درهای بسته به رسانه‌ها ارائه خواهد شد که شامل انجام بازی توسط یکی از سازندگان، در مقابل جمعیتی از اعضای رسانه‌های معتبر خواهد بود. متاسفانه اطلاعات بیشتری از اینکه این تریلر در کنفرانس مربوط به کدام شرکت نمایش داده خواهد شد، در دسترس نیست. در نظر داشته باشید که این اطلاعات با اینکه به لطف وجود دو منبع مختلف، احتمال نسبتا بالایی دارند که به واقعیت تبدیل شوند، اما بهتر است تا زمان اعلام رسمی حضور این عنوان در E3، آن را یک شایعه در نظر بگیرید.

تقریبا 5 ماه با نمایشگاه پرشور E3 در سال 2018 فاصله داریم. پیش‌بینی شما از نحوه‌ و محتویاتِ تریلر Cyberpunk 2077 چیست و فکر می‌کنید تریلر مربوطه در کنفرانس کدام شرکت به نمایش در خواهد آمد؟

منبع متن: pardisgame