E3 2018

هنوز در ماه ژانویه هستیم اما Microsoft از حالا برنامه‌ریزی برای کنفرانس E3 2018 را شروع کرده است. به گزارش پردیس گیم، فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox، در جدیدترین پادکست میجور نلسون حضور یافت و تایید کرد با وجود فاصله بیشتر از 5 ماه تا E3، آن‌ها در Microsoft از هم‌اکنون گفت‌وگوها برای برنامه‌ریزی کنفرانس E3 2018 را آغاز نموده‌اند. 

اسپنسر جزئیاتی در رابطه با چیزهایی که داخل کنفرانس به نمایش گذاشته می‌شوند به اشتراک نگذاشت اما اشاره کرد رویداد امسال شاید آن‌طوری که شما انتظار دارید نباشد و شاهد "تغییراتی" خواهیم بود. اسپنسر گفت:

"فکر نمی‌کنم که تاکنون حرفی زده باشیم اما معتقدم تغییرات مثبتی در E3 اعمال می‌شود. تغییر فوق‌العاده‌ای خواهد بود."

E3 2018 از روز 12 الی 14 ژوئن 2018 (سه‌شنبه 22 خرداد الی پنج‌شنبه 24 خرداد 1397) در لس‌آنجلس برگزار می‌شود. این رویداد یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های گیمینگ سال است و انتظار اخبار بزرگ زیادی را از کنفرانس‌های آن داریم. یکی از احتمالات کنفرانس Microsoft، رونمایی از Halo 6 به حساب می‌آید که ما می‌دانیم در دست ساخت قرار دارد اما هنوز به‌طور رسمی از آن رونمایی نشده است. همچنین طبق گزارشات، Microsoft در حال کار برروی یک سرویس شبیه به PlayStation Now بوده بنابراین E3 2018 می‌تواند مکان مناسبی برای رونمایی از آن باشد.

شما دوست دارید در E3 2018 چه چیزی از Xbox ببینید؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame