به نظر می‌رسد که کمپین تبلیغاتی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 از یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت بازی‌های ویدئویی آغاز به کار خواهد کرد چراکه استودیوی بازیسازی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) رسماً تائید کرده است که در رویداد E3 2018 حضور خواهد داشت. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نام استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت […]

رسماً تائید شد: سی‌دی پراجکت رد در E3 2018 حضور خواهد داشت | احتمال نمایش Cyberpunk 2077

به نظر می‌رسد که کمپین تبلیغاتی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 از یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت بازی‌های ویدئویی آغاز به کار خواهد کرد چراکه استودیوی بازیسازی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) رسماً تائید کرده است که در رویداد E3 2018 حضور خواهد داشت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نام استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد در بین نام شرکت‌هایی که در رویداد E3 2018 حضور خواهند یافت، وجود دارد و از آنجایی که این اطلاعات از وب‌سایت رسمی این نمایشگاه بدست آمده، می‌توان تقریباً مطمئن بود که بازی Cyberpunk 2077 مهم‌ترین دلیل حضور این استودیوی خوشنام در رویداد نامبرده است.

با توجه به این نکته که پیش از این شاهد انتشار شایعاتی در باب جدیدترین پروژه سازندگان بازی محبوب و موفق The Witcher III: Wild Hunt بوده‌ایم که حکایت از قابل بازی بودن این عنوان دارند و همچنین گفته می‌شود که نسخه نمایشی (دمو) آن هم به شرکت سونی ارسال شده است، اینطور گمان می‌رود که بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، در رویداد E3 2018 نمایش جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد. انتشار اطلاعات و جزئیات جدید این بازی در این نمایشگاه، دور از ذهن نیست.

این رویداد فرصتی عالی را در اختیار استودیوی سی‌دی پراجکت رد قرار می‌دهد که بازی Cyberpunk 2077 را برای عموم به نمایش بگذارند چراکه نمایشگاه E3 همواره مهم‌ترین رویداد صنعت بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود و افراد بسیاری خبرهای آن را دنبال می‌کنند. اگر بازه زمانی انتشار بازی مورد بحث هم مشخص گردد، بی‌شک طرفداران این استودیو و بازی مورد بحث، روزهای خوبی را پیش‌روی خواهند داشت.

گرچه هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است، اما از آنجایی که تاکنون اطلاعات بسیاری از بازی Gwent: The Witcher Card Game، دیگر ساخته استودیوی سی‌دی پراجکت رد، منتشر شده است می‌توان انتظار داشت که تمرکز آن‌ها در رویداد E3 2018 بر روی بازی مورد انتظار خود یعنی عنوان Cyberpunk 2077 باشد که سال‌هاست در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Cyberpunk 2077، چندی پیش مشخص شد که استودیوی سی‌دی پراجکت رد به دنبال خلق انیمیشن‌هایی «خیره‌کننده» است. همچنین آهنگسازان بازی Cyberpunk 2077 به صورت رسمی معرفی شدند که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

رویداد E3 2018 از تاریخ سه شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۷ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) برگزار خواهد شد و تا روز پنج شنبه ۲۴ خرداد (۱۴ ژوئن) ادامه خواهد داشت. باید دید که آیا بازی Cyberpunk 2077 می‌تواند انتظارات بالای بازیکنان را برآورده سازد یا خیر.

به نظر شما، آیا رویداد E3 2018 بهترین مکان برای نمایش جدید بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود و آیا شاهد دمو و ویدئویی از گیم‌پلی آن خواهیم بود یا خیر؟ لطفاً دیدگاه خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa