اولین پوستر و تریلر از فیلم فرعی جهان Spider Man یعنی Venom منتشر شده است. تام هاردی در این فیلم نقش شخصیت اصلی این فیلم یعنی ادی بروک را بازی می‌کند که توسط یک موجود بیگانه احاطه شده و به فرد خبیثی به نام ونوم تبدیل شده است. این فیلم در ماه اکتبر اکران می شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از گیم اسپات، این پوستر از طریق حساب کاربری اصلی فیلم Venom منتشر شده است و اولین تیزر تریلر آن نیز منتشر شد. این پوستر چشم‌های ونوم را در زمینه‌ای سیاه نشان می‌دهد و شما در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

همچنین شما در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دانلود SD - دانلود HD

تماشا به صورت Full ScReen

در طی هفته‌ی گذشته مراحل تولید این فیلم پیچیده‌تر شد و تام هاردی طی یک پست در اینستاگرام اعلام کرد که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسید. تاریخ اکران فیلم Venom، 5 اکتبر 2018 (13 مهر 1397) می‌باشد و علاوه بر تام هاردی، بازیگرانی همچون ریز احمد، میشل ویلیامز و وودی هرلسون در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی روبن فلیچر می‌باشد که کارگردانی فیلم Zombieland را در کارنامه دارد.

در سال 2015 شرکت Sony و Disney قرارداد یک همکاری را امضا کردند تا بتوانند برای یکپارچگی سری فیلم‌های جهان کتاب‌های مصور Marvel، شخصیت مرد عنکبوتی را به جهان انتقام جویان وارد کنند. حال فیلم Venom نیز از همین قرار داد پیروی می‌کند و داستان آن مربوط به فیلم Silver & Black خواهد بود. این فیلم بر روی شخصیت‌های Silver Sable و Black Cat تمرکز می‌کند و د تاریخ 8 فوریه 2019 (19 بهمن 1397) اکران خواهد شد.

همچنین در آخرین اخبار منتشر شده، شرکت Sony در حال ساخت یک انیمیشن با محوریت مرد عنکبوتی و با نام Spider Man: Into The Spiderverse می‌باشد. همچنین طبق شایعات، احتمال فروش بخش سینمایی و تلویزیون شرکت Sony وجود دارد.

منبع متن: pardisgame